ناامیدی دشمنان با حضور مردم در انتخابات

به گزارش وبلاگ بارسلونا، خبرنگاران/اصفهان فرماندار کاشان گفت: در شرایطی که استکبار جهانی همه توان و کوشش خود را برای نابودی اقتصاد، امید و معیشت مردم را به کار گرفته است، حضور بالای مردم در انتخابات، امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل خواهد نمود.

ناامیدی دشمنان با حضور مردم در انتخابات

علی اکبر مرتضایی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ بارسلونا اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، معادلات دنیای را به هم زد، به گونه ای که امروز جمهوری اسلامی در تصمیم سازی در معادلات منطقه و دنیا در نقش زیادی دارد.

وی اضافه نمود: مردم شریف شهرستان کاشان باوجود همه کمبودها و مسائل مالی، با حضور افتخارآفرین در راهپیمایی 22 بهمن، وفاداری خود را به جمهوری اسلامی نشان دادند و با مشارکت بالای خود در پای صندوق های رأی برای توسعه، پیشرفت و آبادانی منطقه و کشور تأثیرگذار خواهند بود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان های کاشان و آران و بیدگل گفت: برای مجلس یازدهم، 73 نفر ثبت نام کردند که 29 نفر آن ها مورد تأیید مراجع قانونی قرار گرفتند؛ اما پنج نفر از نامزدهای نمایندگی نیز در دوران تبلیغات از رقابت های انتخاباتی انصراف دادند.

وی اضافه نمود: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای شهرستان های کاشان و آران وبیدگل در 103 شعبه اخذ رأی برگزار می گردد و پنج هزار و 200 نفر در برگزاری این دوره از انتخابات شرکت دارند. حدود نیمی از جمعیت 500 هزارنفری شهرستان های کاشان و آران و بیدگل واجد شرایط رأی دادن هستند.

مرتضایی گفت: شهروندان با همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی در ساعت های اولیه رأی گیری، به یکی از شعبه های رأی گیری مراجعه نموده و برگ زرین دیگری بر افتخارهای ملت بزرگ ایرانی رقم بزنند تا در ساعات پایانی دچار ازدحام نشویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ناامیدی دشمنان با حضور مردم در انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناامیدی دشمنان با حضور مردم در انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید