دانشجویان علم و فرهنگ برای گذراندن دوره آموزشی به اتریش اعزام می شوند

به گزارش وبلاگ بارسلونا، رئیس جهاد دانشگاهی گفت: تیمی از دانشجویان مقاطع تحصیلی علم و فرهنگ برای گذراندن دوره تکمیلی آموزشی به دانشگاه اتریش اعزام می شوند.

دانشجویان علم و فرهنگ برای گذراندن دوره آموزشی به اتریش اعزام می شوند

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ بارسلونا، حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در سمپوزیوم گردشگری پایدار با موضوع طبیعت گردی که امروز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار گشت، گفت: این سمپوزیوم با هدف تبادل تجربیات بین 2 کشور ایران و اتریش توسط انجمن فرهنگی اتریش و دانشگاه علم و فرهنگ برگزار گشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون ایران و جاذبه های ایران به درستی به دنیا معرفی نشده است، گفت: گردشگری می تواند در معرفی قابلیت های کشور به دنیا موثر باشد.

طیبی ادامه داد: جهاد دانشگاهی همواره بر گردشگری و توسعه گردشگری پایدار تاکید داشته و ایجاد پژوهشکده گردشگری در شهر مشهد و ایجاد پژوهشگاه محیط زیست جهاد دانشگاهی موید این مطلب است.

رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه دانشگاه علم و فرهنگ تنها دانشگاه علوم گردشگری در کشور است، گفت: این دانشگاه برنامه های جدی برای توسعه حرفه ای گردشگری با تمرکز بر گردشگری پایدار در دست اجرا دارد.

وی ادامه داد: سمپوزیوم با تعریف برنامه های دقیق و برنامه ریزی شده به اهداف مشخص شده توسط کشور های ایران و اتریش دست پیدا کنند.

وی یادآور شد: به زودی تیمی از دانشجویان مقاطع تحصیلی علم و فرهنگ برای گذراندن دوره تکمیلی آموزشی به دانشگاه اتریش اعزام می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشجویان علم و فرهنگ برای گذراندن دوره آموزشی به اتریش اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان علم و فرهنگ برای گذراندن دوره آموزشی به اتریش اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید