دریاچه Tanie ، جاذبه بسیار زیبا و خاص گرجستان

به گزارش وبلاگ بارسلونا، دریاچه Tanie واقع درمنطقه خِوسورِتی گرجستان می باشد.این منطقه در شمال شرقی گرجستان واقع شده است. شما برای رفتن به این منطقه می توانید از ماشین های ون تفلیس-شاتیلی استفاده و پس از پیمودن حدود 5 ساعت از تفلیس به این منطقه فوق العاده زیبا برسید. Tanie یک لغت لهستانی به معنای مقرون به صرفه می باشد. دریاچه مقرون به صرفه بین دو کوه بزرگ واقع شده است و به شکل یک قلب است و به همین علت، بیشتر توجه بزرگسالان را به خود جلب می نماید. آب، نه به این دریاچه وارد و نه از آن خارج می گردد، علت این موضوع، پدیده ای بسیار عجیب و غریب است که از دل طبیعت به وجود می آید؛ رودخانه Tanie Water نه تنها منبع آب این دریاچه بلکه خاتمه این دریاچه نیز می باشد. به طور خلاصه، رودخانه Tanie Water در چند کیلومتری پس از تولد ناپدید می گردد و از زیرِ زمین به راه خود ادامه می دهد. شما نمیتوانید این رود را در چند کیلومتری ببینید، دریاچه Tanie به وسیله این رود ایجاد شده است، اما نه از سطح زمین، بلکه از زیرِ زمین دره. دریاچه Tanie به آب کریستالی شفاف مشهور است.

دریاچه Tanie ، جاذبه بسیار زیبا و خاص گرجستان

در تابستان، آب در دریاچه مقرون به صرفه، نسبت به سایر دریاچه های کوهستانی، به میزان کافی برای شنا کردن گرم هست بنابراین لباس شنای خود را به همراه داشته باشید. شنا کردن در این دریاچه بسیار لذت بخش است. بعلاوه، یک سنگ بزرگ وجود دارد که شما می توانید برای پرش و شیرجه زدن از آن بهره ببرید.

متاسفانه، یا خوشبختانه، رسیدن به این دریاچه آسان نیست. متاسفانه به این علت که شاید ناراحت یا نا امید شوید، زمانی که متوجه شوید برای تماشا این زیبایی منحصر به فرد، باید از حوزه اصلی قفقاز و از کوه های بزرگ عبور کنید.

و خوشبختانه به این علت که همانطور که رسیدن به این دریاچه بسیار سخت است، تعداد بسیار کمی بازدید کننده وجود دارد و بسیار تمیز و مناسب عکاسی است. به این عکس ها نگاه کنید و اگر دوست دارید به این دریاچه بروید نگران نباشید، فقط آغاز به تمرین کنید،از روزی دو بار در هفته کوهنوردی و پیاده روی، سپس سرعت و زمان خود را افزایش دهید. و سر انجام در چند ماه شما قادر خواهید بود به این مکان با شکوه در دنیا و شاهکار طبیعت که سرزمین بز و عقاب وحشی نیز هست قدم بگذارید. برای رسیدن به این منطقه از فرد ماهر که قله های زیادی را فتح نموده یاری بگیرید تا برترین جهت عبور را به شما پیشنهاد دهد.برای این مکان حداقل دو روز زمان احتیاج دارید.

در تمامی طول سال بلیط چارتر تفلیس از ایران با ایرلاین های مختلف انجام می گردد،که پس از مشاهده جاذبه های گردشگری تفلیس می توانید به جاذبه های گردشگری سایر شهرهای گرجستان بپردازید.

قبل از اینکه سفر خود را به دریاچه تانی آغاز کنید، توجه داشته باشید که این دریاچه عادی نیست. راه رفتن نه تنها سخت است، بلکه بسیار خطرناک است. اگر در اینجا مسئله ای وجود داشته باشد، شما نمیتوانید با یک تاکسی تماس بگیرید تا بتوانید به خانه برسید. شما باید حتما در نظر داشته باشید که در طول آب و هوای بد (باران، مه، باد و یا برف) عبور از 3000 متر بسیار، بسیار سخت است. شما باید همواره GPS یا حداقل تلفن همراه خود داشته باشید، اگر قبلا هرگز از GPS استفاده ننموده اید، بدون شک باید آموزش های کار با GPS را ببینید.

منبع: georgiantravelguide

منبع: تریپ

به "دریاچه Tanie ، جاذبه بسیار زیبا و خاص گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه Tanie ، جاذبه بسیار زیبا و خاص گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید