دست هر سرمایه گذاری که پروژه های نیمه تمام قم را تکمیل کند، می بوسم

به گزارش وبلاگ بارسلونا، استاندار قم گفت: بنده دست هر سرمایه گذاری که بتواند پروژه های نیمه تمام قم را با سرمایه گذاری لازم تکمیل کند، می بوسم.

دست هر سرمایه گذاری که پروژه های نیمه تمام قم را تکمیل کند، می بوسم

به گزارش وبلاگ بارسلونا، بهرام سرمست شامگاه چهارشنبه در هشتاد و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر در سالن جلسات ساختمان شهید باکری در مورد بودجه سال 98 شهرداری قم مطرح نمود: شفافیت اقتصادی اهمیت زیادی دارد و باید در هزینه کرد بودجه نیز به تعادل منطقه ای توجه داشت.

استاندار قم افزود: در مدیریت شهری باید همه امکانات به درستی میان مناطق تقسیم شود تا بتوان زمینه توسعه را در همه شهر به وجود آورد.

وی شرح داد: همچنین در این بودجه باید توجه خاصی بر روی اولویت ها داشته باشیم و به سمت تکمیل پروژه های نیمه تمام و مهم پیش رویم، ضمن اینکه سیستم جامع و شفاف درآمد و هزینه باید در بودجه شهرداری طراحی شود.

سرمست اعلام نمود: شوراهای اسلامی شهر قم، یک نهاد مدنی و رکنی مهمی در مدیریت شهری و محلی هستند؛ از این رو با توجه به جایگاه مهم شهرداری و شورا در توسعه مدیریت شهری باید همه دستگاه های اجرایی همراهی لازم را در رفع موانع داشته باشند.

وی گفت: به طور کلی تکمیل طرح های نیمه تمام، توسعه فضای سبز و بهسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) از اولویت های مهم در قم است.

استاندار قم در مورد منوریل و اعلام آمادگی یک سرمایه گذار برای تکمیل آن اعلام نمود: 4.7 کیلومتر از منوریل قم تعیین تکلیف شده است و ادامه این طرح نیز به نگاه کارشناسی نیاز دارد.

وی اظهار کرد: بنده دست هر سرمایه گذاری که بتواند پروژه های نیمه تمام قم را با سرمایه گذاری لازم تکمیل کند،می بوسم، اما باید این پروژه ها بدون مسائل حقوقی واگذار شود، به ویژه در مورد منوریل نیاز به برگزاری کمیسیون های تخصصی داریم.

سرمست شرح داد: توسعه زیرساخت های توریست مذهبی رویکرد خوبی است و باید مقدمات آن یعنی پارکینگ و توسعه واحدهای اقامتی را مد نظر داشت.

وی گفت: متاسفانه در گذشته برخی از پروژه ها بدون توجیه اقتصادی و فنی و کارشناسی در قم کلی زده شده و همچنان نیمه تمام است؛ باید از تکرار چنین پروژه هایی جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دست هر سرمایه گذاری که پروژه های نیمه تمام قم را تکمیل کند، می بوسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست هر سرمایه گذاری که پروژه های نیمه تمام قم را تکمیل کند، می بوسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید