دولت با واردات مواد اولیه وملزومات ضروری خطوط فراوری موافقت کرد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، هیئت وزیران، با اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای پیشگیری و جبران خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه شامل اجرای پروژه های پیشگیرانه و عملیات تثبیت رانش مسیر لوله آب شرب مشکین شهر در استان اردبیل، جبران خسارت و بازسازی اماکن مسکونی و تاسیسات زیربنایی خسارت دیده ناشی از وقوع سیل، فرونشست زمین، برف و کولاک، توفان و زلزله در استان های آذربایجان غربی، اصفهان و خراسان رضوی و یاری بلاعوض و ارایه تسهیلات بانکی ارزان قیمت به آسیب دیدگان و نیز امحاء سموم سنواتی توسط سازمان حفظ نباتات کشور، موافقت کرد.

دولت با واردات مواد اولیه وملزومات ضروری خطوط فراوری موافقت کرد

هیئت وزیران به منظور تسهیل در فرآیند فراوری داخلی برای سال های 1397 و 1398، مصوب کرد واردات تا سقف 300 میلیون دلار به صورت بدون انتقال ارز و صرفاً جهت تأمین مواد اولیه، قطعات و ملزومات ضروری خطوط فراوری با تأیید وزارت صنعت، معدن و تجارت بلامانع است.

صدور مجوز برگزاری نمایشگاه ایران: مهد تمدن در اسپانیا

هیئت دولت با توجه به استقبال چشمگیر از نمایشگاه ایران: مهد تمدن که در کشور هلند برگزار گردید، با پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مبنی بر برگزاری نمایشگاه مذکور در کشور اسپانیا موافقت کرد.

اعلام نظر دولت درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس

هیئت وزیران همچنین ضمن اعلام نظر درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده خود را برای پیگیری موضوع معین کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دولت با واردات مواد اولیه وملزومات ضروری خطوط فراوری موافقت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت با واردات مواد اولیه وملزومات ضروری خطوط فراوری موافقت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید