رشد و بالندگی زنان جامعه در گرو ترویج خانواده سالاری است

به گزارش وبلاگ بارسلونا، زهرا امینی شامگاه روز سه شنبه در جشن بزرگ حمایت از به زیستی زنان و دختران در اراک، گفت: طی نیمه نخست امسال بالغ بر سه هزار و 70 تماس ازسوی زنان و دختران در استان مرکزی با خط 132 بهزیستی با هدف بهره مندی از خدمات مشاوره، روانشناسی و... ثبت شده است.

رشد و بالندگی زنان جامعه در گرو ترویج خانواده سالاری است

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اضافه کرد: این نشان دهنده رشد مطلعی و تغییر دیدگاه های جامعه نسبت به دستگاه هایی است که به نوعی حامی حقوق زنان می باشند.

امینی گفت: امیدوارم با اطلاع رسانی و مطلع سازی و برخورداری زنان و دختران از خدمات مشاوره و روانشناختی، شناخت بیشتر خانواده ها از دستگاه های حامی حقوق زنان، در مسیر آماده کردن همه زنان و دختران برای پویایی بیشتر، محیط امن تر و خانواده و جامعه عاری از هرگونه خشونت و تعارض قدم برداریم.

وی بیان داشت: موضوع زنان و تحکیم بنیان خانواده از مسائل مهم و مبتلابه اقشار مختلف جامعه است و به خود می بالیم که در بحث حمایت از زنان و دختران و تحکیم بنیان خانواده به دنبال برطرف سالارها در خانواده هستیم. جامعه باید بداند که دیگر اینگونه دیدگاه ها و رفتارها قابل اعتنا نیست.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: امروز تنها چیزی که می توان از آن دفاع کرد، خانواده سالاری بر اساس شایستگی در درون خانواده ها است و این امر بالندگی زنان جامعه را به دنبال دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رشد و بالندگی زنان جامعه در گرو ترویج خانواده سالاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد و بالندگی زنان جامعه در گرو ترویج خانواده سالاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید