ساخت پناهگاه سگ های بلاصاحب در پارک شهروند

به گزارش وبلاگ بارسلونا، عملیات اجرایی ساخت پناهگاه سگ های بلاصاحب در پارک شهروند اهواز با حضور مسئولان شروع شد.

ساخت پناهگاه سگ های بلاصاحب در پارک شهروند

به گزارش از ، ابراهیم نوشادی شهردار اهواز به همراه تعدادی از مدیران شرکت منطقه ها نفتخیز از پروژه ساخت پناهگاه سگ های بلا صاحب در پارک شهروند بازدید کرد و گفت: یکی از چالش های شهر اهواز وجود سگ های بلاصاحب است که طبق نظرسنجی های اجرا شده ساماندهی و جمع اوری این سگ ها یکی از خواست های شهروندان اهوازی است.

او بیان داشت: با همکاری شرکت نفت و شرکت ملی منطقه ها نفتخیز حدود سه هکتار زمین به شهرداری جهت ایجاد پناهگاه برای سگ های بلاصاحب اختصاص یافته و ماشین های تسطیح زمین هم از سوی شرکت منطقه ها نفت خیز جهت آماده سازی زمین وارد کار شده اند.

نوشادی اضافه کرد: دیوار های پیش ساخته ای هم جهت محصور کردن زمین از سوی شرکت توسعه نیشکر در اختیار شهرداری قرار گرفته که ان شاءالله تا یک ماه دیگر این پناهگاه آماده خواهد شد. البته کار زنده گیری سگ ها شروع شده و فعلا تا آماده شدن این محل، سگ ها به محلی در منطقه برومی منتقل می شوند.

شهردار اهواز توضیح داد: پس از آماده شدن محل اصلی ساماندهی سگ های بلاصاحب، کار انتقال آن ها به این محل و نگهداریشان شروع خواهد شد که در خصوص نگهداری سگ ها با بعضی NGO ها صحبت کردیم که در این مسئله به شهرداری یاری نمایند و دامپزشکی هم مقرر شد در این محل جهت کنترل سلامت سگ ها پایگاه دائمی مستقر نماید.

این مقام مسئول ادامه داد: امیدواریم که این هم افزایی صنایع و دستگاه ها و NGO ها با شهرداری در جهت برطرف چالش های شهری؛ روز های بهتری را برای کلانشهر اهواز رقم بزند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ساخت پناهگاه سگ های بلاصاحب در پارک شهروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت پناهگاه سگ های بلاصاحب در پارک شهروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید