ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 پرو با نمایشگر AMOLED رونمایی شد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، شیائومی دقایقی قبل و در جریان رویداد امروز خود، از ساعت هوشمند واچ S1 پرو رونمایی کرد. محصولی با نمایشگر AMOLED و با پشتیبانی از 100 حالت ورزشی مختلف.

ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 پرو با نمایشگر AMOLED رونمایی شد

شیائومی که در حال حاضر به لطف شرکت های زیرمجموعه خود، فعالیت نسبتا خوبی در زمینه فراوری گجت های پوشیدنی دارد، به تازگی از ساعت هوشمند خود با نام شیائومی واچ S1 پرو رونمایی کرد. محصولی که برخلاف محصولات دیگر، رسما به وسیله خود شرکت فراوری شده و قابلیت های بسیار جذابی هم دارد. این محصول در رویداد امروز در کنار گوشی هایی نظیر میکس فولد 2 و ردمی K50 اکستریم ادیشن، هندزفری بادز 4 پرو و تبلت پد 5 پرو 12.4 رونمایی شد.

شیائومی واچ S1 پرو را باید جانشین واچ S1 بدانیم که در دسامبر سال گذشته رونمایی و راهی بازار شد. این محصول یک ساعت 46 میلی متری با نمایشگری دایره ای شکل است که روی فریم کناری خود از یک بزل چرخان نسبتا بزرگ و دو کلید تقریبا غیرقابل مشاهده برای ناوبری و کنترل بخش های مختلف رابط کاربری دارد. نمایشگر این ساعت 1.47 اینچی است و پنلی از جنس AMOLED دارد تا بدین ترتیب شاهد یکی از بزرگ ترین ساعت های هوشمند بازار باشیم. گفتنی است این محصول تا عمق 5 متری آب هم می تواند از نفوذ آن به داخل جلوگیری کند و در نتیجه درون آب هم قابل استفاده خواهد بود.

شیائومی واچ S1 پرو از قابلیت پایش 24 ساعته ضربان قلب بهره می برد و می تواند مقدار اکسیژن خون را هم مقدار گیری کند. پایش شرایط خواب و بعلاوه آنالیز مقدار استرس هم از جمله قابلیت هایی است که درون آن قرار گرفته شده است. نماینده نو شیائومی علاوه بر موارد گفته شده، از GPS داخلی بهره می برد تا بدین ترتیب بدون احتیاج به گوشی هوشمند بتواند داده های مربوط به فعالیت های خارج از خانه نظیر دوچرخه سواری، دویدن و… را پایش کند.

شیائومی واچ S1 پرو یک پردازنده 12 نانومتری قدرتمند و کم مصرف دارد که به گفته شیائومی در مصرف انر ژی عملکردی فوق العاده بهینه دارد. این ساعت هوشمند از اپلیکیشن های شخص ثالث هم پشتیبانی می نماید و رابط کاربری پیش فرض آن هم MIUI است. قابلیت هایی نظیر پشتیبانی از 100 حالت ورزشی مختلف و NFC هم درون آن قرار داده شده است که البته مورد آخر برای کاربران کشور ما خیلی فایده خاصی ندارد.

گل سرسبد ماجرا اما باتری این محصول است. شیائومی که در این زمینه همواره عملکرد خوبی داشته، این بار هم سنگ تمام گذاشته و ساعت خود را به یک باتری بسیار پرظرفیت مجهز نموده است. این باتری می تواند با یک بار شارژ، تا 15 روز کاربران را در صورتی که استفاده معمولی با آن داشته باشند همراهی کند. این مقدار آنقدر زیاد هست که کاربران حتی با استفاده شدید هم حداقل یک هفته بتوانند روی توانایی های این محصول حساب نمایند.

شیائومی واچ S1 پرو قرار است با قیمت عالی 1500 یوآن چین که معادل 222 دلار است، در رنگ های قهوه ای، مشکی و آبی راهی بازار گردد. این ساعت فعلا در کشور چین برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته است و صحبتی از عرضه جهانی آن به میان نیامده است. اما امیدواریم این محصول با قیمت استثنائی که دارد، در بازارهای دیگر هم عرضه گردد. جزئیات پیرامون این موضوع باید به وسیله شیائومی منتشر گردد چون فعلا در این رابطه اطلاعات زیادی در اختیار نداریم.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 پرو با نمایشگر AMOLED رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 پرو با نمایشگر AMOLED رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید