سفری متفاوت به کره جنوبی

به گزارش وبلاگ بارسلونا، در کره جنوبی چه کاری انجام دهیم و کجا برویم؟

کره جنوبی این روزها توجه ویژه ای به صنعت گردشگری دارد و دیدنی های این کشور آنقدر زیاد است که شما قادر نخواهید بود طی مدت زمانی کوتاه از همه دیدنی هایش بازدید کنید، اما در این یادداشت به طور اجمالی به بعضی از برترین نقاط کره جنوبی و برترین کارهایی که می توان در آن انجام داد، اشاره می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید:

سفری متفاوت به کره جنوبی

در پارک ملی (Seoraksan) گشت بزنید:

از شلوغی های شهر فرار نموده و به پارک ملی (Seoraksan) و تماشای تماشای های طبیعی و منحصر به فرد آن بروید. قله های نوک تیز، رودهای کریستالی و شفاف در کنار تنوع گونه های گیاهی و جانوری همه و همه در این محل وجود دارند. در این پارک بعلاوه چشمه های آبگرم، بناهای باستانی و قلل مرتفع در برابر دیدگان شما قرار گرفته و برترین زمان سال برای بازدید از این محل، فصل پائیز است که به علت رنگارنگ شدن محیط و برگ های ریخته شده روی زمین؛ چشم انداز ای شگفت انگیز در این محل ترسیم می گردد. پیاده روی و کوهنوردی را می توان اصلی ترین فعالیت های امکان پذیر در این پارک دانست. شما به راحتی می توانید با همراه بردن وسایل مورد احتیاج خود برای پیک نیک، یک روز تمام را در این محل سپری گنید، البته در این پارک رستوران های متعددی نیز وجود دارند که بعضی از آن ها دقیقا در راستا اصلی پیاده روی قرار دارند. در این پارک بعلاوه یک محوطه مخصوص چادر و برپایی کمپ وجود دارد که در فاصله نیم ساعت پیاده روی با دروازه اصلی این محل است. این محل در فصل های شلوغ سال، کاملا پر می گردد. توصیه می گردد در سفر به این محل، دست کم یک یا دو روز باقی بمانید تا فرصت تماشای همه تماشای های آن را داشته باشید.

در پارک تفریحات (Lotte World) وقت گذرانی کنید:

این پارک بزرگ تفریحات در کره جنوبی، بزرگ ترین پارک شهر بازی سرپوشیده دنیا محسوب شده و یک پارک فضای آزاد ، یک مرکز خرید بزرگ، یک هتل لوکس، میدان یخ و یک سالن سینما و تئاتر نیز در کنار آن واقع شده است. این پارک در تمام طول سال مشغول فعالیت بوده و برترین گزینه برای تفریح های داخل سالن محسوب می گردد. در این پارک انواع وسایل بازی های مختلف و هیجان انگیز مانند (Gyro Drop) و (Gyro Swing) وجود دارد که شما با سوار شدن به آن ها احساسی بی نظیر خواهید داشت. در این پارک یک ترن بالای جنگل، یک ترن هوایی و بسیاری از دیگر تجهیزات مدرن شهربازی وجود دارد. در پارک مجیک آیلند به معنی جزیره جادو (Magic Island) در مجاورت این محل نیز انواع تفریحات هیجان انگیز و وسایل بازی گروهی وجود دارد که از آن جمله می توان به (dazzling Magic Castle) اشاره نمود.

بازدید از منطقه دانشگاهی هونگ دائی (university district of Hongdae)

برای تجربه ماهیت زندگی شبانه شهر سئول برترین گزینه، رفتن به محله هونگ دائی است. این محله به علت موسیقی معروفیت داشته و بسیاری از گروه های موسیقی مشهور کره جنوبی از این محله کار خود را شروع نموده اند. در آخرین آدینه هر ماه، یازده رستوران این محل با همکاری یکدیگر، برنامه ویژه ای به نام روز کلوپ اجرا می نمایند. در این روز شما با یک بلیط می توانید به تمامی این رستوران ها رفته و در تفریحات آن ها شرکت کنید. در این محله بعضی کافه ها و رستوران ها دارای تم زامبی ها بوده و کارکنان و خدمه و بعضی از مشتریان، خود را به شکل مردگان متحرک گریم می نمایند.

از منطقه نظامی (Demilitarized Zone) تماشا کنید

منطقه نظامی که به اختصار (DMZ) نامیده می گردد، شامل یک کمربند 250 کیلومتری است که در سرتاسر عرض شبه جزیره نموده امتداد یافته و این محل را به دو نیم تقسیم می نماید. این منطقه از سال 1953 و بس از اعلام آتش بس در جنگ کره ایجاد شده است. این منطقه در هر دو طرف مرز و در خاک کره شمالی و جنوبی وجود داشته و یکی از ترسناک ترین منطقه ها دنیا محسوب می گردد. در این منطقه انواع تله های ویژه تانک، حصارهای الکتریکی، میدان های مین و نیروهای نظامی آماده نبرد وجود دارند. در تورهای منطقه نظامی شما تا نزدیکی مرزهای کره شمالی رفته و سربازان ارتش این کشور را از راه دور خواهید دید. در این محل یک ساختمان امنیتی نیز وجود دارد که نیمی از آن در خاک کره جنوبی بوده و نیم دیگرش در خاک کره شمالی است. این تور در قالب تورهای نیم روزه و یک روزه ارائه شده و در آن شما باید قوانین را به طور جدی رعایت کنید. در این تور بعلاوه شما می توانید بعضی از تونل های زیر زمینی که روزگاری فوق سری بوده و امروزه لو رفته اند را مشاهده کنید. سفر شما به کره جنوبی بدون تماشا منطقه نظامی ، کامل نخواهد بود.

منبع: الی گشت

به "سفری متفاوت به کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری متفاوت به کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید