سهم دولت در هزینه اجرای طرح های آبیاری نوین افزایش یابد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، غلامرضا کاتب شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح هم زمان طرح های جهاد کشاورزی شهرستان های گرمسار و آردان با حضور حجتی وزیر جهاد، بابیان اینکه افزایش سهم دولت در اجرای طرح های آبیاری تحت فشار یک ضرورت است، تأکید کرد: در حوزه آبیاری تحت فشار سهم دولت بالغ بر 50 درصد است لذا اگر دولت سهم خود را در این راستا افزایش دهد اجرای پروژه ها پررنگ تر خواهد شد و به کشاورزان نیز یاری بیشتری می گردد.

سهم دولت در هزینه اجرای طرح های آبیاری نوین افزایش یابد

وی در دیگر بخش سخنان خود بابیان اینکه تحقق وعده ها و تعهدات رئیس جمهور در سفرهای گذشته اولویت باشد، اضافه نمود: انتقال بخشی از پساب تهران به ایوانکی استان سمنان در راستای برطرف بخشی از مسائل آب رسانی به این منطقه یکی از مطالبات مردم شهرستان گرمسار و ایوان کی است که در این راستا احتیاجمند صدور مجوز هستیم.

عضو خانه ملت با اشاره به نقش چشمگیر عشایر گرمسار در زنجیره فراوری، یادآور شد: راه اندازی شهرک گلخانه ای در عشایر از دیگر طرح هایی است که در این شهرستان دنبال می گردد و ما معتقد هستیم که با تحقق این هدف چرخه فراوری که احتیاج اولیه مردم است، ایجاد می گردد.

کاتب بابیان اینکه عشایر ما برای تأمین مراتع هزینه گزافی می پردازند و این باید در راستای قانون ممیزی مراتع برطرف گردد، ابراز کرد: منابع طبیعی متعلق به بیت المال است و باید در راستای چرخه فراوری صرف گردد.

وی ابراز داشت: در سفر رئیس جمهور دو میلیارد تومان برای کانال های سوم و چهارم آب کشاورزی این شهرستان تخصیص یافته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سهم دولت در هزینه اجرای طرح های آبیاری نوین افزایش یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم دولت در هزینه اجرای طرح های آبیاری نوین افزایش یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید