سیرجان شهر مازادهای استقلال

به گزارش وبلاگ بارسلونا، تهران (پانا) - امیر قلعه نویی میخواهد یکی از بازیکنان استقلال را که در لیست مازاد این تیم قرار گرفته به سیرجان بیاورد تا این تیم استقلالی تر از قبل گردد.

سیرجان شهر مازادهای استقلال

گل گهر سیرجان که تا چند هفته ابتدایی لیگ برتر تبدیل به شگفتی ساز مسابقات شده بود و حتی در مقطعی به صدر جدول لیگ برتر هم رسید، سه هفته است روی نوار ناکامی افتاده و به رده ششم جدول رده بندی رسیده است؛ روندی که امیر قلعه نویی را مجاب نموده تا دست به ترمیم تیمش زده و لیست خرید زمستانی خود را به مدیران این تیم متمول دهد.

به همین دلیل پس از اینکه این تیم آبی پوش با مرتضی تبریزی مهاجم فصل گذشته استقلال تهران قرارداد امضا کرد، یکی دیگر از بازیکنان استقلال هم در راستا این تیم است و به زودی قراردادش را با گل گهر امضا خواهد نمود تا جمع استقلالی ها در سیرجان جمع تر گردد.

فرشید باقری هافبک استقلال که طی سه فصل اخیر حاشیه های مختلفی را داشته و انتها توسط محمود فکری در لیست مازاد این تیم نهاده شد، گزینه ای است که امیر قلعه نویی نامش را به مدیران گل گهر داده و آنها در کوشش هستند تا با این بازیکن به توافق نهایی برسند و پس از دریافت رضایت نامه از استقلال، قرارداد رسمی با این یاغی استقلال امضا گردد.

علاوه بر فرشید باقری، گل گهر در لیست خود استقلالی ها دیگری را هم دارد. آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی پور، محسن کریمی، گادوین منشا و مرتضی تبریزی بازیکن هایی هستند که طی سه فصل گذشته برای استقلال بازی نموده اند و در نیم فصل دوم پیراهن گل گهر سیرجان را بر تن خواهند کرد.

در بین این اسامی، نکته جالب توجه این است که به غیر از گادوین منشا، سایر گزینه ها جدایی محبت آمیز ای از استقلال نداشته اند و در ماجرای جدا شدن شان از این تیم پرهوادار، حاشیه هایی ایجاد شده بود و به نوعی انگیزه بالایی برای اثبات خودشان به استقلال دارند و در این راستا فصل جاری گل گهر تبدیل به پایگاه خوبی برای آنها شده تا با راهنمایی امیر قلعه نویی به هدف خود برسند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "سیرجان شهر مازادهای استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیرجان شهر مازادهای استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید