شارژ دستگاه های دیجیتالی با یک شارژر بی سیم

به گزارش وبلاگ بارسلونا، وقتی زندگی روزمره خود را آغاز می کنیم اولین موضوعی که در دنیای مدرن امروز ذهن ما را به خود درگیر می نماید، شارژ دستگاه های دیجیتالی اعم از تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، ساعت هوشمند، هدفون و... است. مهم تر از همه اینکه برای شارژ هرکدام ازدستگاه ها، باید شارژر خاص خود را استفاده کرد و حمل تمام آنها خود معضل دیگری است. برای برطرف این مشکل کاربران، شارژر بدون سیمی (وایرلس) به بازار آمده است که امکان شارژ تمام دستگاه ها به صورت همزمان را دارد.

شارژ دستگاه های دیجیتالی با یک شارژر بی سیم

این شارژر بی سیم که FLI Charge نام دارد به صورت نوار طراحی و ساخته شده است. وقتی دستگاه های الکترونیکی با این دستگاه تماس پیدا می نمایند یا به وسیله کابلی به آن متصل می شوند بسرعت آغاز به شارژ دستگاه ها می نماید. به عبارتی این شارژر نواری شکل نه تنها تمام دستگاه های دیجیتالی با هر نوع ولتاژ (30 تا 600 وات) را شارژ می نماید، بلکه هیچ تداخل الکترومغناطیسی نیز ایجاد نمی نماید به همین دلیل کاربران با استفاده از این شارژر جدید دیگر نیازی به حمل انواع و اقسام شارژرها نخواهند داشت.

فناوری و تکنولوژی که در این نوع شارژر وایرلس به کار رفته است منحصربه فرد بوده و حتی قادر است دستگاه های دیگر صنایع مانند پهپادها، محصولات صوتی و تصویری، دوربین ها و... را نیز شارژ کند از این رو یک افق و چشم انداز خوبی را در پیش روی تأمین انرژی دستگاه های دیجیتالی قرار داده است.

از آنجایی که آینده به سمت استفاده از دستگاه های متصل به اینترنت اشیا پیش می رود شارژ دستگاه های اینترنت اشیا نیز یکی از مهم ترین ضرورت ها خواهد بود.

به گفته سازندگان آن، این دستگاه با محیط زیست نیز سازگار است و اکنون با قیمت 226 دلار در بازار به فروش می رسد.

منبع: ایران آنلاین

به "شارژ دستگاه های دیجیتالی با یک شارژر بی سیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژ دستگاه های دیجیتالی با یک شارژر بی سیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید