طنازی رعنا آزادی ور برخلاف سمیرا در زخم کاری!

به گزارش وبلاگ بارسلونا، خبرنگاران: رعنا آزادی ور بازیگر نقش سمیرا در زخم کاری با انتشار تصاویری زیبا از خود اینستاگرامش را بروز رسانی کرد.

طنازی رعنا آزادی ور برخلاف سمیرا در زخم کاری!

رعنا آزادی ور با نقش سمیرا در سریال زخم کاری خوش درخشید. رعنا آزادی ور این نقش را به قدری خوب بازی کرد که همچنان بعد از اتمام سریال کاربران از او می ترسند.رعنا آزادی ور در این سریال نقش زنی محکم اما در عین حال بسیار خشن را دارد که حتی به همسر خود هم رحم نمی نماید. رعنا آزادی ور برای اولین بار با بازی در فیلم مارمولک دیده و شناخته شد. رعنا آزادی ور به تازگی با مهدی پاکدل ازدواج نموده است و تصاویری مجذوب کننده و تازه از خود منتشر کرد.

او در این عکس ها نشان داد با سمیرای زخم کاری زمین تا آسمان فرق دارد.

بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور متولد 17 فروردین 1362 بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است.

وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) فعالیت در سینما را شروع کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، 1385) برای بار نخست، بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می نماید که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال، درگیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان همراه با سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

ازدواج رعنا آزادی ور مهدی پاکدل

اولین تجربه همکاری رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل به فیلم محمدرسول الله ساخته مجید مجیدی باز می شود. اما این دو سینماگر در یک بازه زمانی چند همکاری داشتند و همین مسئله آن ها را به یکدیگر نزدیک کرد. این نزدیکی باعث شد تا شایعاتی پیرامون ازدواج این دو نفر شکل بگیرد.

این شایعات با اعلام خبر رسمی ازدواج این دو نفر به وسیله عاطفه رضوی به صورت رسمی اعلام شد.

عاطفه رضوی کیست؟

عاطفه رضوی، همسر حسین پاکدل و حسین پاکدل برادر بزرگ تر مهدی پاکدل است. رضوی هم مانند خانواده همسرش در هنر فعال است و بیشتر کار گریم و طراحی چهره انجام می دهد؛ با این حال به بازیگری هم علاقه داشته و در 13 فیلم سینمایی نقش آفرینی نموده است.

عاطفه رضوی خواهر بهروز رضوی است و همسر اول مهرداد شکرابی بود که به دلایلی بعد از مدتی از هم جدا شدند. وی بعد از آن با حسین پاکدل ازدواج نموده که از وی صاحب یک فرزند دختر به نام صبا است.

شایانیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا

به "طنازی رعنا آزادی ور برخلاف سمیرا در زخم کاری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طنازی رعنا آزادی ور برخلاف سمیرا در زخم کاری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید