عذرخواهی جانسون بابت اظهارات گذشته خود درباره دین اسلام

به گزارش وبلاگ بارسلونا، خبرگزاری خبرنگاران- نخست وزیر انگلیس در پیامی بابت اظهارات گذشته خود درباره دین اسلام که اهانت آمیز تلقی شده است، عذرخواهی کرد.

عذرخواهی جانسون بابت اظهارات گذشته خود درباره دین اسلام

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بارسلونا به نقل از خبرگزاری رویترز از لندن، جانسون در گزارشی مهم در حزب محافظه کار انگلیس بابت اظهارات گذشته خود درباره اسلام که باعث رنجش شده است، عذرخواهی کرد. بوریس جانسون در این گزارش اظهار داشت: من می دانم که از مواردی که گفتم برداشت اهانت شده است؛ می دانم که مردم انتظار دارند شخصی در صندلی من شرایط را درست کند,، اما در خبرنگاری باید آزادانه از زبان بهره ببرید. وی اضافه نمود: بدون شک، من بابت هر چیزی که اهانت آمیز تلقی شده است، متاسفم.

بوریس جانسون همچنین در این گزارش گفت: آیا من امروز می توانم از برخی اظهارات توهین آمیز نوشته های گذشته خود استفاده کنم؟ اکنون که نخست وزیر هستم، چنین کاری نمی کنم.

این گزارش می افزاید: با توجه به میزان شکایت ها و یافته های مربوط به رفتار نادرست خود حزب {محافظه کار انگلیس} که به اظهارات و رفتار های ضد مسلمانان مرتبط می گردد، احساسات ضد مسلمانان همچنان یکی از مسائل در درون حزب است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "عذرخواهی جانسون بابت اظهارات گذشته خود درباره دین اسلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی جانسون بابت اظهارات گذشته خود درباره دین اسلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید