علیرغم شروع بکار نیروگاه زباله سوز نوشهر متاسفانه تهدیدهای زیست محیطی ناشی از فعالیت آن بسیار جدی است

به گزارش وبلاگ بارسلونا، خبرگزاری خبرنگاران- استاندار مازندران در بازدید از نیروگاه زباله سوز نوشهر از شرایط غیربهداشتی دپوی زباله و شیرابه ناشی از آن ابراز نگرانی کرد و دستور لازم برای ساماندهی کامل این وضع و سوزاندن زباله به مقدار ظرفیت این نیروگاه را برای سرانجام دادن به دپوی زباله در نوشهر صادر نمود .

علیرغم شروع بکار نیروگاه زباله سوز نوشهر متاسفانه تهدیدهای زیست محیطی ناشی از فعالیت آن بسیار جدی است

به گزارش خبرنگاروبلاگ بارسلونادفترمازندران درشهرستان نوشهر، سیدمحمود حسینی پور در حاشیه این بازدید با اشاره به این که علیرغم شروع بکار نیروگاه زباله سوز نوشهر متاسفانه تهدیدهای زیست محیطی ناشی از فعالیت آن بسیار جدی است، از شرایط غیربهداشتی دپوی زباله و شیرابه ناشی از آن ابراز نگرانی کرد و دستور لازم برای ساماندهی کامل این وضع و سوزاندن زباله به میزان ظرفیت این نیروگاه را برای سرانجام دادن به دپوی زباله در نوشهر صادر نمود.

استاندار با تاکید بر این که تصمیمات اتخاذ شده برای سرانجام دادن به این وضع است، گفت: رعایت مسایل زیست محیطی و سوزاندن زباله به میزان ظرفیت این نیروگاه، مهم ترین خروجی این نیروگاه باید باشد تا هزینه های اجرا شده در این مجموعه به نفع مدیریت شهری و مردم منطقه باشد.

مقام عالی دولت در مازندران، ضمن تاکید بر تحقق این دستور در زمان مقرر با توجه به تمهید زمینه ها و بسترهای لازم، یادآور شد: الزامات لازم برای شرکت بهره بردار نیز در راستای اجرای بهینه این دستور باید فراهم گردد.

استاندار مازندران اضافه کرد: مهم ترین هدف، سرانجام دادن به دپوی زباله در سطح نوشهر و نیروگاه است که همه اینها در یک بسته پیش بینی شده باید حل گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "علیرغم شروع بکار نیروگاه زباله سوز نوشهر متاسفانه تهدیدهای زیست محیطی ناشی از فعالیت آن بسیار جدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرغم شروع بکار نیروگاه زباله سوز نوشهر متاسفانه تهدیدهای زیست محیطی ناشی از فعالیت آن بسیار جدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید