فردا محک خوبی برای تیم ملی خواهد بود، برای برد وارد زمین می شویم

به گزارش وبلاگ بارسلونا، جواد مهرگان در گفت و گو با خبرنگاران، درباره صعود تیم ملی والیبال بانوان به جمع هشت تیم برتر آسیا گفت: ماه هاست که در حال تمرین هستیم و در تورنمنت های مختلف شرکت نموده ایم، هدف و برنامه ریزی تیم از ابتدا رسیدن به سطح اول والیبال زنان آسیا بوده است و پس از آن بتوانیم خود را به سطح اول جهان برسانیم. خوشحالیم توانسته ایم سهمیه حضور در مسابقات انتخابی المپیک را به دست آوریم و این اتفاق بسیار مهمی است. چرا که این فرصت برای تیم فراهم شده تا در یک تورنمنت سطح بالای دیگر شرکت نمایند.

فردا محک خوبی برای تیم ملی خواهد بود، برای برد وارد زمین می شویم

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان ادامه داد: حضور در چنین مسابقاتی در جهت پیشرفت و آماده سازی والیبال بانوان نقش کلیدی دارد امیدوارم سال آینده بتوانیم در مسابقات انتخابی برای لیگ ملت ها شرکت کنیم که آن نیز نقش مشخص کننده در جهت ما خواهد داشت.

وی در ادامه درباره بازی با تیم های تایلند و چین تایپه گفت: دو بازی سخت در پیش داریم تایلند تیمی آماده و کامل است که با همان ترکیب حاضر در مسابقات VNL در این رقابت ها شرکت نموده است، این تیم یکی از تکنیکی ترین تیم های والیبال بانوان در دنیاست که از نظر تنوع و بازی سریع ترین تیم است.

مهرگان اضافه نمود: در حال آنالیز تیم ها هستیم تا ببینیم با چه روشی با آنها می توانیم بازی کنیم. برای رسیدن به سطح اول آسیا احتیاج داریم با تیم هایی مانند چین تایپه و تایلند رقابت کنیم. فردا محک خوبی برای تیم خواهد بود. در هر بازی با هدف کسب پیروزی وارد زمین می شویم این مهمترین چیز است تا آخرین لحظه برای کسب پیروزی خواهیم جنگید تا پس از آن با آرامشی که از ارائه یک بازی خوب داشتیم احساس کمبود نکنیم. امیدوارم در این مرحله بتوانیم عملکرد درخشانی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فردا محک خوبی برای تیم ملی خواهد بود، برای برد وارد زمین می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا محک خوبی برای تیم ملی خواهد بود، برای برد وارد زمین می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید