مبتلایان به امیکرون در خانه استراحت نمایند

به گزارش وبلاگ بارسلونا، سازمان بهداشت سنگاپور در تازه ترین بیانیه خود بیان کرد، افراد مبتلا به سویه امیکرون بهتر است در خانه استراحت و دوره مریضی را طی نمایند.

مبتلایان به امیکرون در خانه استراحت نمایند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ بارسلونا به نقل از تودی آنلاین، سازمان بهداشت سنگاپور در تازه ترین بیانیه خود گفت، افراد مبتلا به سویه امیکرون بهتر است در خانه استراحت و دوره مربضی را طی نمایند.

به گفته وزارت بهداشت این کشور، شواهد بین المللی نشان می دهد که نوع امیکرون احتمالاً قابل انتقال تر است اما شدت کمتری نسبت به نوع دلتا دارد و واکسن ها، به ویژه تقویت نماینده ها، محافظت قابل توجهی در برابر بستری شدن در بیمارستان ناشی از این سویه دارند.

براین اساس، بیماران واجد شرایط کووید 19 با سویه امیکرون از 27 دسامبر می توانند در خانه بهبود یابند. این بخشی از تغییر رویکرد سنگاپور پس از شواهد جهانی است که نشان می دهد سویه تازه احتمالاً قابل انتقال تر است اما شدت کمتری نسبت به سویه دلتا دارد.

به افرادی که با مبتلایان به سویه امیکرون در ارتباط بوده اند نیز به جای قرنطینه شدن به مدت 10 روز، یک هشدار خطر سلامتی هفت روزه داده می گردد. این اقدام پروتکل های این سویه را با سایر موارد کووید 19 هماهنگ می نماید.

وزارت بهداشت این کشور (MOH) تاکید نمود، مانند سایر موارد کووید 19، بیماران مبتلا به سویه امیکرون به جای اینکه به طور پیش فرض در مراکز اختصاصی ایزوله شوند، بسته به علائم بالینی شان در ریکاوری در خانه یا در مراکز مراقبت اجتماعی مدیریت می شوند.

این وزارتخانه گفت، در روزها و هفته های آینده، سنگاپور باید منتظر موارد بیشتر کووید19 در جامعه و دو برابر شدن ماورد ابتلا باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "مبتلایان به امیکرون در خانه استراحت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبتلایان به امیکرون در خانه استراحت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید