منظور از ضامن معتبر برای تسهیلات ازدواج چیست؟

به گزارش وبلاگ بارسلونا، خبرنگاران/لرستان معاون امور شعب بانک ملی لرستان می گوید: یک ضامن معتبر تعریف معین دارد و باید شرایط لازم را داشته باشد.

منظور از ضامن معتبر برای تسهیلات ازدواج چیست؟

مهرداد معتمدی در گفت وگو با وبلاگ بارسلونا با اشاره به جزئیات افزایش وام ازدواج در امسال، توضیح داد: کسانی که سال 97 به بعد ازدواج نموده و تا به امروز برای این تسهیلات قرض الحسنه ثبت نام ننموده و زوج هایی که امسال به عقد هم درمی آیند می توانند برای دریافت سقف هر زوج 70 میلیون تومان اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بازپرداخت این تسهیلات 10 ساله بوده و بانک ها باید برای ضمانت یکی از سه مورد اعتبارسنجی، یا یک ضامن و سفته و یا سهم فرد از حساب یارانه هدفمندی را به منزله ضمانت بپذیرند.

معتمدی در مورد یک ضامن معتبر تأکید کرد: این موضوع تعریف تعیین دارد و باید دریافتی و حقوق آن یک نفر زیاد باشد و اگر دریافتی متناسب نباشد باید دو ضامن بیاورد و این روش به نظرم بهتر و راحت تر است.

معاون امور شعب بانک ملی لرستان یادآور شد: به منظور کاهش سن ازدواج، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج های زیر 25 سال و زوجه های زیر 23 سال تا سقف یک میلیارد ریال اعلام شده است.

وی اضافه نمود: تسهیلات ازدواج برای ایثارگران، جانبازان و خانواده آنان دو برابر است و افراد واجد شرایط این موضوع باید به تایید بنیاد شهید برسد.

معتمدی تأکید کرد: هدف ما این است که دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای متقاضیان راحت باشد و در اسرع وقت پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "منظور از ضامن معتبر برای تسهیلات ازدواج چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منظور از ضامن معتبر برای تسهیلات ازدواج چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید