موج جدید کاهش قیمت ها در فروشگاه های شهروند

به گزارش وبلاگ بارسلونا، امر اللهی گفت: با تکیه بر اصل مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان کالا های مورد احتیاج خانوار ها را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت تأمین کنیم.

موج جدید کاهش قیمت ها در فروشگاه های شهروند

به گزارش ، صبح امروز در اولین نشست مدیر عامل شرکت شهفرایند با اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران ستادی و فروشگاهی، آخرین برنامه ها و اهداف پیش بینی شده در فروشگاه های شهفرایند برای ایام خاتمهی سال طرح و آنالیز شد.

مهدی امراللهی مدیر عامل شرکت شهفرایند در این نشست با اشاره به لزوم هم افزایی و مشارکت جمعی کارکنان در تحقق اهداف و چشم انداز های شرکت گفت: شهفرایند به عنوان فروشگاهی که بیش از دو دهه از شروع فعالیت آن می گذرد، پتانسیل و ظرفیت بالایی دارد تا بتواند به عنوان یک زنجیره درجه یک و پیروز در سطح کشور شناخته گردد.

امراللهی با بیان اینکه اقدامات و برنامه های انجام شده در دوره های مدیریتی گذشته راستا روشن و پیروزی بوده که بر پایه دانش و تخصص طی شده است و در این دوره نیز در صدد هستیم با تکیه بر دانش روز جهان شهفرایند را همسو با زنجیره های معتبر جهانی ارتقاء دهیم و با توسعه زیرساخت بخش های مختلفی همچون فروش اینترنتی، باشگاه مشتریان و ... شهفرایند را در فضای رقابتی حاضر به انتخاب اول مشتریان تبدیل کنیم.

مدیر عامل شرکت شهفرایند توجه به قیمت کالا در فروشگاه های شهفرایند را مساله مهم دیگری دانست و اضافه کرد: تعامل و ارتباط سازنده با تامین کنندگان کالا باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد تا با تکیه بر اصل مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان کالا های مورد احتیاج خانوار ها را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در مقایسه با سایر فروشگاه های زنجیره ای تامین کنیم.

وی توجه به رویکرد های فناوری محور را بخش دیگری از الویت های این شرکت دانست و توضیح داد: هوشمند سازی و ورود تکنولوژی های برتر در حوزه فروشگاهی مساله مهمی است که باید به واسطه آن رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان برای تجربه یک خرید به صرفه و با کیفیت را میسر کنیم.

علیرضا جلالی عضو هیئت مدیره شرکت شهفرایند با بیان اینکه شهفرایند به عنوان برندی قدرتمند و پیشتاز در عرصه خرده فروشی مدرن شناخته می گردد یادآور شد: در کوشش هستیم ضمن بازبینی در سیاست های فروش علاوه بر ایجاد تحول در قیمت گذاری محصولات عرضه شده، شاهد فرایند صعودی میزان فروش و به تبع آن سودآوری بیشتر فروشگاه های شهفرایند باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد: توجه به منابع انسانی و اجرای برنامه های آموزشی هدفمند برای کارکنان، نوین سازی فروشگاه ها، افزایش تنوع کالایی، ارتقاء سطح رضایتمندی و تعداد مشتریان وفاداربا هدف رونق بخشیدن به سبد خرید کالایی شهفرایندان از مهم ترین اهدافی است که به صورت جدی در مجموعه شهفرایند مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

امیرعلی محبی عضو دیگر هیئت مدیره فروشگاه های شهفرایند نیز با تأکید بر اینکه نام شهفرایند به عنوان یک برند خوشنام و با سابقه در میان شهفرایندان شناخته می گردد، اعلام کرد: در فضای رقابتی امروز که شهفرایندان به دنبال کالای با کیفیت و قیمت مناسب هستند باید نگاه ویژه ای به احتیاج و خواست مشتریان داشته باشیم، این امر نه تنها منجر به ارتقاء صندلی شهفرایند در مقایسه با سایر زنجیره های تأمین کالا می گردد، بلکه در حفظ مشتریان خود و توسعه خدمات شایسته به شهفرایندان موثر خواهد بود.

محبی در خاتمه با اشاره به جشنواره های تخفیفی خاتمه سال گفت: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و فرار رسیدن سال نو، شهفرایند دو جشنواره تخفیفی بزرگ در حمایت از اقتصاد خانواده با جوایز و تخفیف های ویژه خواهد داشت بنابراین در کوشش هستیم با توجه به شرایط مالی کشور، شهفرایندان بتوانند اقلام و ملزومات مورد احتیاج خود را به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی تامین نموده و از جوایز فوق العاده فروشگاه های شهفرایند بهره مند شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "موج جدید کاهش قیمت ها در فروشگاه های شهروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موج جدید کاهش قیمت ها در فروشگاه های شهروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید