وکیل برانکو: شکایت از پرسپولیس محکم پابرجاست

به گزارش وبلاگ بارسلونا، وکیل برانکو ایوانکوویچ ضمن تشریح جلسه اش با مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت که شکایت این سرمربی کُروات از پرسپولیس در فیفا پابرجاست و برگه ای برای توافق طرفین امضا نشده است.

وکیل برانکو: شکایت از پرسپولیس محکم پابرجاست

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ بارسلونا، روز گذشته وکیل برانکو ایوانکوویچ جهت مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای چگونگی پرداخت مطالبات سرمربی سرخپوشان وارد تهران شد و پس از مذاکرات فشرده خود با باشگاه خبرهایی مبنی بر توافق با این باشگاه و پس دریافت شکایت کادرفنی قبلی سرخ ها از باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا مطرح شد.

برانکو که توانست در مدت حضورش در پرسپولیس افتخارات زیادی برای این تیم کسب کند، در حال حاضر حدود یک میلیون یورو از این باشگاه طلب دارد و بعد از جدایی از پرسپولیس و حضورش در تیم الاهلی عربستان، به فیفا به خاطر ندریافت این مطالبات شکایت کرد.

حضور محمدحسن انصاریفرد در باشگاه پرسپولیس به جای ایرج عرب و کوشش وی برای توافق با برانکو از راه مسالمت آمیز در نهایت با سفر دارو گوشیچ وکیل برانکو به تهران و مذاکرات حضوری ختم شد که البته طبق گفته گوشیچ تاکنون نتیجه تعیینی نداشته است.

وکیل برانکو ساعت 10 شب گذشته تهران را دست خالی ترک کرد تا بحث پیرامون این موضوع ادامه داشته باشد.

دارو گوشیچ در مورد جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به چگونگی دریافت مطالبات سرمربی چهار فصل قبلی سرخپوشان گفت: هیچ توافقی صورت نگرفت. مذاکره همواره مثبت است چون هر دو طرف درباره مسائل و راهکارهای حل این مشکل صحبت می نمایند.

وکیل برانکو ادامه داد: درخواست رسمی باشگاه برای این جلسه را آنالیز کردیم و مثل همواره پای میز مذاکره نشستیم تا ایرادات به وجود آمده را حل کنیم. نمایندگان قانونی باشگاه پرسپولیس درخواست های رسمی خود را برای توافق با آقای برانکو مطرح کردند. من هم درخواست های مدنظر موکلم را بیان کردم.

وی تاکید نمود: توافقی نداشتیم اما قرار شد بار دیگر به پیشنهاداتی که طرفین دادند فکر کنیم. من موظفم به آقای برانکو صحبت ها را منتقل کنم و سپس در این باره تصمیم بگیریم.

گوشیچ در پاسخ به این سوال که آیا برانکو حاضر به صرفنظر از شکایت خود از باشگاه پرسپولیس شده است؟ توضیح داد: این موضوع صحت ندارد. 15 روز پیش نامه شکایتمان از پرسپولیس تمبر خورد. تاریخ دقیق را اعلام کردم تا همه چیز شفاف باشد. مطالبات آقای برانکو باید پرداخت گردد و این موضوع نیز جهت قانونی خود را طی می نماید. شکایت درباره این پرونده محکم است و احتیاج است همه چیز قانونی دنبال گردد.

وکیل برانکو در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال توافق با پرسپولیس وجود دارد یا خیر؟ تاکید نمود: صحبت های خوبی انجام شد. بعضی موارد با خواسته ها تفاوت داشت که باید خواسته های ما را نیز مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس برآورده نمایند. این مهم ترین موضوعی است که اکنون می توانم بگویم و همه چیز به تصمیمات بعدی دو طرف بستگی دارد. صحبت ها انجام شد. روز گذشته هیچ برگه ای را امضا نکردیم که مبنی بر توافق باشد و همه چیز باید تعیین شده و تصمیم گیری کرد.

منبع : مهر

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وکیل برانکو: شکایت از پرسپولیس محکم پابرجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیل برانکو: شکایت از پرسپولیس محکم پابرجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید