پیش&zwnjبینی 5 کارشناس از تحولات امروز بورس تهران

به گزارش وبلاگ بارسلونا، خبرنگاران: اکثریت 5 تحلیل گری که در یک نظرخواهی شرکت نموده اند، شرایط شاخص بورس تهران در روز 23 آذر 1399 را متعادل پیش بینی می نمایند.

پیش&zwnjبینی 5 کارشناس از تحولات امروز بورس تهران

به گزارش وبلاگ بارسلونا این روزها بازار در محدوده شاخص 1470 تا 1740 تراکم قیمتی و حجمی بالایی دارد و برتری عرضه ها امری عادیست. بعضی از کارشناسان تاکید می نمایند:انتظار می رود شاخص ها مدتی با نوسانات مثبت و منفی در همین حوالی سپری کند و در این مجال سهم های دارای پتانسیل رشد نموده و مابقی اصلاح قیمتی یا زمانی را تجربه نمایند. آنان احتمال ریزش مجدد بازار را بسیار بعید ارزیابی می نمایند.

با این حال با توجه به شدت دریافت عرضه ها در دقایق انتهایی بازار دیروزانتظار میرود بازار امروز نیز با سایه ترس شروع گردد، اما رفته رفته با گذشت زمان میزان تقاضا در بازار افزایش یابد. نکته ای که فعالان بازار طی این روزها باید مدنظر قرار دهند گردش جریان نقدینگی بین گروه های مختلف بازار است، اساسا در چنین وضعیتی تعداد کمی از افراد هستند که توانایی بهره بردن از نوسان های پیاپی این گروه ها را دارند و غالبا متضرر می شوند از این رو پیشنهاد می گردد، در سهم های ارزنده سهامداری را برگزینید.

بعضی دیگر از کارشناسان تاکید می نمایند: نمادهای پیشرو بازار مانند خساپا، وتجارت و خودرو در محدوده حساسی قرار دارند و به نظر می رسد شاخص امروز باید برای جهت کوتاه مدتی خود تصمیم گیری کرد. در صورت حمایت از شاخص می توان امیدوار به دیدن شاخص 1 میلیون و 600 هزار واحدی بود و در غیر این صورت احتمال اصلاح آن تا محدوده 1میلیون و 350 هزار واحد دور از ذهن نیست. بازار امروز در ابتدا احتمالا با فرایند مثبتی همراه خواهد بود اما در نیمه دوم با فشار فروش روبرو خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز

به "پیش&zwnjبینی 5 کارشناس از تحولات امروز بورس تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش&zwnjبینی 5 کارشناس از تحولات امروز بورس تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید