کدام محله شهر شما بیشتر با خطر ابتلا به کرونا روبرو است؟

به گزارش وبلاگ بارسلونا، به گزارش روز پنجشنبه مرکز تحقیقات بیماری های غیرواگیر پژوهشگاه علوم و غدد متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران، این سامانه که با حمایت بانک مرکزی و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با استفاده از زیرساخت RABIT راه اندازی شده، امکان آنالیز محلات پرخطر شهرستان های کشور بر اساس تردد بیماران مبتلا به کرونا را فراهم ساخته است.

کدام محله شهر شما بیشتر با خطر ابتلا به کرونا روبرو است؟

این اطلاعات به صورت مرتب در حال به روز رسانی است. به ساکنین محله های پرخطر توصیه می گردد موارد آموزشی مندرج در این سامانه را با دقت مطالعه و اجرا نمایند. همچنین افراد با ورود به بخش خودارزیابی سامانه می توانید شرایط خود از نظر ابتلا به بیماری کرونا آنالیز نمایند.

مردم می توانند سوالات خود را در خصوص بیماری در این سامانه مطرح و پاسخ مناسب دریافت نمایند. همچنین هموطنان می توانند به وسیله آدرس https://corona.research.ac.ir/suspects به این سامانه دسترسی پیدا نمایند و از امکانات آن بهره ببرند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اظهار داشت: تا به امروز 10 هزار و 75 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 429 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و سه هزار و 276 نفر نیز بهبود یافته اند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در ووهان واقع در استان هوبی چین پدیدار شد و تا به امروز به حدود 110 کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا گسترش یافته و تا کنون جان هزاران نفر را گرفته است. پزشکان توصیه می نمایند با خود مراقبتی، قرنطینه خانگی، پرهیز از سفر و رعایت بهداشت فردی می توان مانع از ابتلا و سرایت به ویروس کرونا شد.

منبع: انتخاب

به "کدام محله شهر شما بیشتر با خطر ابتلا به کرونا روبرو است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام محله شهر شما بیشتر با خطر ابتلا به کرونا روبرو است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید