یک نماینده: دولت فکری برای گرانی دارو کند

به گزارش وبلاگ بارسلونا، کننده اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی دارو به اقشار ضعیف و میانه جامعه فشار زیادی آورده کرده، آن ها علاوه بر درد بیماری باید درد های دیگر را هم تحمل کنند؛ دولت در حوزه گرانی دارو چاره ای بیندیشد.

یک نماینده: دولت فکری برای گرانی دارو کند

به گزارش ایسنا، امان الله حسین پور در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری شفاهی گفت: دولت در شرایط فعلی با گرانی های اخیر، بازنشستگان را دریابد. سازمان تأمین اجتماعی نیز به جای انفعال در مدیریت حرف های بازنشستگان را بشنود.

وی توجه به بازنشستگان به ویژه بازنشسته های فرهنگیان را بسیار ضروری خواند و گفت که هزینه زندگی آن ها بالا رفته، اما حقوق بازنشستگان خیلی کم است.

این کننده مجلس با انتقاد از گرانی دارو گفت: گرانی دارو به اقشار ضعیف و میانه جامعه فشار زیادی آورده کرده، آن ها علاوه بر درد بیماری باید درد های دیگر را هم تحمل کنند؛ دولت در حوزه گرانی دارو چاره ای بیندیشد.

حسین پور در تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش گفت: مجلس قانون رتبه بندی فرهنگیان را تصویب کرد تا کمکی به این قشر شده و بخشی از کسری آن ها جبران شود، اما آیین نامه اجرای این قانون گلایه بسیاری از فرهنگیان را در پی داشته است. با این آیین نامه تدوین شده بسیاری از فرهنگیان مشمول این قانون خوب مجلس نمی شوند.

وی با انتقاد از شرایط خودرو گفت: وعده وزیر صنعت معدن تجارات برای بهبود شرایط بی سر و سامان خودرو نه تنها محقق نشده که شرایط خودرو ها بسیار بدتر از گذشته شده است.

منبع: فرارو

به "یک نماینده: دولت فکری برای گرانی دارو کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نماینده: دولت فکری برای گرانی دارو کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید