اخبار مجلس

رقابت تازه آمریکا با چین؛ بایدن لایحه 280میلیارد دلاری تولید تراشه را امضا کرد

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی لایحه 280 میلیارد دلاری را امضا کرد که هدف آن تقویت صنعت داخلی ساخت تراشه و تحقیقات علمی در این زمینه در میانه رقابت با چین است.

19 مرداد 1401

بررسی نامه هیأت تطبیق در خصوص بودجه شهرداری تبریز، رسیدگی سریع به شرایط آسفالت

خبرنگاران/آذربایجان شرقی شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تبریز با حضور رییس، اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری تبریز در عمارت ساعت تبریز برگزار شد.

18 خرداد 1401

یک نماینده: دولت فکری برای گرانی دارو کند

کننده اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی دارو به اقشار ضعیف و میانه جامعه فشار زیادی آورده کرده، آن ها علاوه بر درد بیماری باید درد های دیگر را هم تحمل کنند؛ دولت در حوزه گرانی دارو چاره ای بیندیشد.

14 خرداد 1401

تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور از 14 آذرماه انجام می گردد

براساس اعلام سازمان سنجش انتخاب رشته و ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از 14 آذرماه شروع می گردد.

26 دی 1400

حال نظام حکمرانی ما خوب نیست

به گزارش خبرنگاران، آخرین نشست از سمینار علمی حکمرانی فضای مجازی در ایران با موضوع آنالیز ابعاد حقوقی - قانونگذاری طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی برگزار گردید.

24 شهریور 1400

مراکز تعویض پلاک چه زمانی بازگشایی می شوند؟ ، جزئیات فرایند نوبت دهی

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از بازگشایی و فعالیت دائمی مراکز تعویض پلاک در تمام شرایط کرونایی از روز شنبه خبر داد.

14 مرداد 1400

مصوبه پرداخت ودیعه مسکن در 1400 به بانک ها رفت

بانک مرکزی بند (2 -1) از بخش (ج) مصوبات هفتاد و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا تاریخ 22 خرداد 1400 را به بانک های عامل ابلاغ کرد.

14 تیر 1400

چرا قالیباف با پوتین ملاقات نمی کند

وزیر امور خارجه ایران اظهار کرد: پروتکل های کرونایی و پروتکل های دیدار روسای مجلس، امکان دیدار آقای قالیباف با پوتین را فراهم نمی کرد و ما این موضوع را از همان ابتدا به دوستانمان در مجلس گفتیم.

22 اسفند 1399

درخواست از رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برای برخورد با نماینده خاطی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی نامه ای از رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس خواست تا با نماینده خاطی به دلیل سیلی زدن به یک سرباز وظیفه برخورد کند.

6 اسفند 1399

فردا؛ جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی برای بررسی شرایط بورس

تهران (پانا) - رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه فوق العاده این کمیسیون برای بررسی آخرین شرایط بازار بورس خبر داد.

29 بهمن 1399

رشد 25 درصدی بودجه شرکت های دولتی در سال 1400

مطابق اطلاعات اولیه از لایحه بودجه سال آینده، بودجه شرکت های دولتی، موسسات، بانک ها برای سال 1400 با رقم 1540 هزار میلیارد تومان به مجلس ارایه شده است. این رقم نسبت به ارقام مصوب 1399 معادل 25درصد افزایش یافته است.

7 دی 1399

خبرنگاران دخالت بی سابقه جریان مذهبی انگلیس در برگزیت

لندن - خبرنگاران - رهبران مسیحی انگلیس در اقدامی کم سابقه با دخالت در امور برگزیت، با انتشار نامه ای خطاب به دولت بوریس جانسون نسبت به پیامدهای لایحه پیشنهادی دولت که بخش های کلیدی از این موافقت نامه را نقض می نماید هشدار دادند.

28 آبان 1399

مجلس راه حل های کارشناسی تقویت بازار سرمایه راپیگیری می کند

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز خود با مسئولان وزارت اقتصاد و بورس برای تقویت بازار سرمایه، تاکید کرد: مجلس با جدیت اجرای راه حل های کارشناسی را پیگیری و نظارت می کند.

7 آبان 1399

در ادامه فعالیت مدیرانی که از ظرفیت بودجه استفاده نکنند تجدید نظر می شود

خبرنگاران/فارس استاندار فارس گفت: بی تردید باید در ادامه مدیریت افرادی که برای استفاده از ظرفیت های قانون بودجه وقت نگذاشته و تلاش نمی کنند تجدید نظر شود، چرا که این موضوع نشان دهنده عدم تسلط مدیر مذکور به قانون بودجه است.

13 مهر 1399

فیفا سنگین ترین مجازات ها را برای جعل در فوتبال در نظر گرفته است!

به گزارش خبرنگاران، ناظر سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا و مترجم آیین نامه های انضباطی فیفا و ای اف سی گفت: جعل اسناد و مدارک اقدامی بسیار نکوهیده است و فیفا سنگین ترین مجازات ها را برای افراد یا باشگاههایی که مبادرت به جعل می نمایند در نظر گرفته است.

12 شهریور 1399

آذری جهرمی: تا انتها سال 18 ماهواره تولید داخل خواهیم داشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که تا انتها سال 99، 18 ماهواره تولید داخل داریم، گفت که برنامه صلح آمیز فضایی با تکیه بر توان پرتابگران وزارت دفاع در حال پیگیری است و اخیرا ظرفیت های نیروی هوا و فضا سپاه نیز به ظرفیت های عملی کشور اضافه شده است.

27 مرداد 1399

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور ، شرایط ناامید کننده در تهران

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ضمن هشدار نسبت به کاهش حدود 55 درصدی رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا از سوی مردم و اصناف، از تعطیلی بیش از 250هزار واحد صنفی و صنعتی به این دلیل اطلاع داد و گفت: متاسفانه شرایط رعایت پروتکل ها در شهر تهران...

19 مرداد 1399

لوگوی فدراسیون کشتی تغییر کرد

طرح لوگوی فدراسیون کشتی با تصویب رؤسای هیئت های کشنی استان های سراسر کشور تغییر کرد.

8 مرداد 1399

طرح ترافیک تهران تا اطلاع ثانوی ملغی است ، تکلیف عوارض چه می شود؟

معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا طرح ترافیک و محدوده کاهش آلودگی هوا اجرا نمی شود و ملغی شده است، گفت: وقتی این طرح ملغی شده و اجرا نمی شود، طبیعتا عوارضی هم برای آن وجود ندارد.

26 خرداد 1399

اعلام نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس

سخنگوی شورای نگهبان آخرین نظرات این شورا درباره مصوبات مجلس شورای اسلامی را بیان کرد.

17 اردیبهشت 1399
تعداد: (29)