اعلام زمان مصاحبه و نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران

به گزارش وبلاگ بارسلونا، مدیر منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: زمان برگزاری مصاحبه تخصصی و نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران اعلام شد.

اعلام زمان مصاحبه و نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران

وبلاگ بارسلونا یاسوج - ابوالفضل عزیزی زمان برگزاری مصاحبه تخصصی و نتایج آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی گچساران را اعلام نمود.

او با بیان اینکه در آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران حدود 10 هزار داوطلب ثبت نام کردند، گفت: بعد از برگزاری این آزمون در مرحله اول، برگزیدگان سه برابر ظرفیت برای مصاحبه تخصصی و رفتاری تا انتها اسفند ماه جاری دعوت می شوند.

عزیزی با بیان اینکه این آزمون روز های پنجشنه و آدینه صبح و بعدازظهر همزمان در پنج شهر گچساران، یاسوج، تهران، شیراز و اهواز با حضور ناظران آزمون از دانشگاه امیرکبیر، مجریان محلی، پتروشیمی گچساران، ره آوران فنون و نظارت ستاد هلدینگ خلیج فارس برگزار گردید، می گوید: تعداد 222 تن پس از انجام آزمون کتبی و مصاحبه پذیرفته شدگان این مرحله برای 16 گروه شغلی در این مجتمع پتروشیمی استخدام می شوند.

او گفت: پس از انجام مصاحبه تخصصی و رفتاری قبول شدگان برای آغاز کارآموزی و کار ورزی از اردیبهشت ماه 1401 به شرکت ره آوران فنون پتروشیمی معرفی می شوند.

پتروشیمی گچساران با ظرفیت فراوری سالانه یک میلیون تن اتیلن، سال آینده به بهره برداری می رسد.

س

وبلاگ بارسلونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعلام زمان مصاحبه و نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان مصاحبه و نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید