برگزاری بیش از 500 برنامه فرهنگی ترویجی

به گزارش وبلاگ بارسلونا، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت : با توجه به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای گرامیداشت هفته کتاب و کتابدار در آبان ماه امسال، بیش از 500 برنامه فرهنگی ترویجی به میزبانی کتابخانه های عمومی شهرستان کرمانشاه برای علاقه مندان برگزار خواهد شد.

برگزاری بیش از 500 برنامه فرهنگی ترویجی

معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت : کتابخانه های عمومی از حالت سنتی که فقط امانت کتاب بوده خارج شده اند و به پایگاه های فرهنگی و اجتماعی برای مردم و مخاطبان تبدیل شده است.

وی ضمن تشریح تعدادی از برنامه های فرهنگی و ترویجی بیان داشت: نشست های کتابخوان مدرسه ای و کتابخانه ای، نشست سینما کتاب، مسابقات کتابخوانی، نقاشی، قصه گویی، نشست تخصصی کتابخوان و بسیاری دیگر از برنامه ها به وسیله کتابداران در کتابخانه های عمومی شهرستان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه اضافه نمود: در شهرستان کرمانشاه 25 باب کتابخانه عمومی وجود دارد که از این تعداد 19 باب شهری و 6 باب روستایی است.

حسنی خونسار تعداد منابع در 25 باب کتابخانه را 384 هزار و 347 نسخه کتاب گفت که برای هر سه نفر یک جلد کتاب موجود است، که این سرانه باید حداقل برای هر یک نفر یک جلد کتاب وجود داشته باشد .

وبلاگ بارسلونا کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری بیش از 500 برنامه فرهنگی ترویجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بیش از 500 برنامه فرهنگی ترویجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید