توئیت موسوی پس از سفر وزیر خارجه آلمان به ایران، عکس

به گزارش وبلاگ بارسلونا، سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: به رغم کارشکنی های آمریکا، اروپا و آلمان می توانند با اقدامات و ابتکارات عملی به حفظ برجام و تقویت صلح و ثبات در منطقه یاری نمایند.

توئیت موسوی پس از سفر وزیر خارجه آلمان به ایران، عکس

به گزارش وبلاگ بارسلونا، سید عباس موسوی امروز دوشنبه در حساب کاربری خود تاکید نمود: وزیران امور خارجه ایران و آلمان امروز - دوشنبه - در مورد روابط دیرینه و محبت آمیز دو جانبه از جمله برجام و کاهش تنش در منطقه گفت وگوی خوب، صریح و سازنده ای داشتند. به رغم کارشکنی های آمریکا، اروپا و آلمان می توانند با اقدامات و ابتکارات عملی به حفظ برجام و تقویت صلح و ثبات منطقه یاری نمایند.

لازم به ذکر است که هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان بامداد امروز دوشنبه وارد تهران شد و ظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه درباره روابط دوجانبه و برجام دیدار و گفتگو کرد. وی امروز بعد از دور نخست رایزنی های خود با محمد جواد ظریف در کنفرانس خبری مشترک با وی به سوالات وبلاگ بارسلونا پاسخ داد.

پس از کنفرانس خبری هم دور دوم رایزنی های وزیران خارجه دو کشور برگزار گردید. هایکو ماس امروز همچنین قرار است با رئیس جمهوری دیدار و گفت و گو کند.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "توئیت موسوی پس از سفر وزیر خارجه آلمان به ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیت موسوی پس از سفر وزیر خارجه آلمان به ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید