خبرنگاران بیش از 6 هزار دانش آموز محروم خراسان شمالی نیازمند تبلت هستند

به گزارش وبلاگ بارسلونا، بجنورد- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم بهره گیری دانشجویان و دانش آموزان محروم زیر حمایت این نهاد از آموزش های مجازی، نیازمند 6 هزار و 800 دستگاه تبلت هستیم.

خبرنگاران بیش از 6 هزار دانش آموز محروم خراسان شمالی نیازمند تبلت هستند

به گزارش وبلاگ بارسلونا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مجید الهی راد روز شنبه با اشاره به برنامه ریزی ها برای تامین ملزومات آموزش غیرحضوری 6 هزار دانش آموز احتیاجمند در استان اضافه نمود: به دنبال شیوع کرونا و اتخاذ سیاست آموزش مجازی تامین تبلت برای دانش آموزان زیر پوشش این نهاد در اولویت اقدامات کمیته امداد است.

وی خاطر نشان کرد: فرزندان جامعه هدف کمیته امداد استعداد فوق العاده و امکانات ضعیفی دارند، ما در کوشش هستیم با یاری نیکوکاران اجازه ندهیم دانش آموزی به دلیل نداشتن ابزار آموزش مجازی از تحصیل بازبماند.

وی با ابراز امیدواری از اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل، همزمان با برگزاری جشن عاطفه ها توضیح داد: به یاری نیکوکاران تبلت و سایر ابزار آموزش مجازی مورد احتیاج دانش آموزان و دانشجویان احتیاجمند شناسایی شده را فراهم خواهیم کرد.

الهی راد با اشاره به اینکه تا سرانجام مهرماه این تبلت ها تهیه و میان دانش آموزان و دانشجویان شناسایی شده توزیع می گردد، اضافه نمود: روی این تبلت ها، بسته های فرهنگی خانواده ها، نرم افزارهای داخلی و شبکه شاد نصب می گردد و علاوه بر این برای این تبلت ها سیمکارت رایگان در نظر گرفته شده است.

بیش از 60 هزار و 255 خانوار با جمعیتی در حدود 112 هزار نفر در خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این استان 863 هزار نفر جمعیت دارد که 44 درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در رده آخرین استانهای کشور واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیش از 6 هزار دانش آموز محروم خراسان شمالی نیازمند تبلت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 6 هزار دانش آموز محروم خراسان شمالی نیازمند تبلت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید