رشد کودک و بازی متن و تصویر در کتابفروشی ها

به گزارش وبلاگ بارسلونا، تهران (پانا) - دوکتاب دیگر از مجموعه کتاب های نقد و نظریه ادبیات کودک با هدف نظریه های مربوط به رشد بچه ها ، و همچنین کارکرد کتاب های تصویری از طرف انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

رشد کودک و بازی متن و تصویر در کتابفروشی ها

به گزارش روابط عمومی انتشارات مدرسه، رشد کودک نوشته فیلیپ تی، رزالین ایچ، شوت و ترجمه مریم زارع و مهدی رحیمی - کتاب بازی متن و تصویر نوشته ماریا نیکولایوا، کارول اسکات و ترجمه فریبا خوشبخت، محبوبه البرزی از مجموعه کتاب های نقد و نظریه ادبیات کودک، گزارش جامعی درباره ویژگی های ادبیات کودک است که تحقیق های چند دهه را در برمی گیرد و رابطه بین نویسنده و اثر و خواننده را می کاود. مؤلف در کتاب رشد کودک با بررسی ماهیت روان شناسی رشد، روش های شناخت بچه ها را واکاوی می کند؛ یعنی شناخت کودک از چشم انداز های نظری و فلسفی گونه گون، شناخت کودک در معنای فرهنگی و شناخت کودک در بافت تاریخی. و نتیجه می گیرد آشنایی با نظریات کودکی و نوجوانی از ضروری ترین ابزار اندیشیدن درباره ادبیات کودک و نوجوان است. همچنین درکتاب بازی متن و تصویر مولف رابطه یا بازی میان متن واژگانی و متن دیداری و نقش این رابطه را در زیباشناسی و تفسیر کتاب های تصویری با مثال گوناگون نشان داده است. در واقع مولف در این کتاب با واکاوی نشان داده است اهمیت متن و تصویر یکسان است.

بنابر این گزارش؛ مجموعه نقد و نظریه ادبیات کودک به دبیری دکتر مرتضی خسرو نژاد منتشر شده است. پیشتر از این مجموعه سه جلد به نام های هنر یا پداگوژی؟، نقد، نظریه و ادبیات کودک، مطالعات ادبیات کودک منتشر شده است.

علاقمندان می توانند مجموعه کتاب های نقد و نظریه ادبیات کودک را از فروشگاه های سراسر کشور و همچنین فروشگاه اینترنتی انتشارات مدرسه تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رشد کودک و بازی متن و تصویر در کتابفروشی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد کودک و بازی متن و تصویر در کتابفروشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید