روش هایی طبیعی برای درخشان شدن موها

به گزارش وبلاگ بارسلونا، همه زنان دوست دارن که موهایی سالم و در عین حال پر داشته باشن و هچنین رنگ موهای اونها درخشان باشه تا روی زیبایی اونها تاثیری مثبت داشته باشه. اما متاسفانه این خواسته برای بسیاری از زنان در حد یه آرزو باقی میمونه، زیرا که این روزها بسیاری از زنان موهای ساده ای دارن که برای زیبا کردن اونها باید حتما از محصولات مراقبت از موی موجود در بازار یاری گرفت تا روشن و زیبا به نظر برسن. عوامل مختلفی مثل نور شدید خورشید، کمبود رطوبت در هوا و … می تونن باعث بشن که موهای شما روشنی طبیعی خودشون رو از دست بدن. در حالی که شما همواره می تونین از محصولات تجاری برای افزایش درخشندگی موهای خودتون استفاده کنین، بسیار بهتر و ایمن تره که از روش های طبیعی استفاده کنین.

روش هایی طبیعی برای درخشان شدن موها

محصولات تجاری معمولا پر از مواد شیمیایی هست که ممکنه نتایج مورد نظر شما رو به ارمغان بیارن، اما در عوض ممکنه که منجر به وارد اومدن آسیب شدید به مو بشه. در این مطلب ما بعضی از بهترین و موثرترین راه چارههایی رو که می تونین از اونها برای رسیدن به موهای براق و فوق العاده استفاده کنین رو برای شما گردآوری کردیم. می تونین این مطلب رو با بقیه افرادی که موهای زیبا میخوان هم در میون بذارین.

ماسک سفیده تخم مرغ برای درخشان شدن موها

سفیده تخم مرغ حاوی مقدار زیادی پروتئینه که میتونه باعث درخشیدن موهای شما در زیر نور خورشید بشه.

روش استفاده: یه کاسه بردارین، یه عدد سفیده تخم مرغ ، 2 قاشق غذاخوری ماست و یه قاشق غذاخوری آب لیمو در اون بریزین. این مواد رو با یه قاشق هم بزنین تا ماسک موی شما آماده بشه. ماسک رو روی تمام پوست سر و ریشه موهاتون بمالین. بذارین تا به مدت 2 تا 3 ساعت روی سرتون بمونه و سپس سرتون رو با آب ولرم و شامپوی معمولی شستشو بدین. می تونین برای دریافت نتایج بهتر این کار رو به صورت هفتگی انجام بدین.

روغن بادام گرم

روغن بادام یه روغن طبیعی قابل توجه است که می تونه تغذیه عمیقی رو برای پوست سر شما فراهم کنه، موهاتون رو نرم نموده و اونها رو به صورت طبیعی روشن و براق کنه.

روش استفاده: یه قاشق غذاخوری روغن بادام رو در یه مایکروفر به مدت 30 تا 40 ثانیه گرم کنین. سپس اون رو روی پوست سر خودتون و همچنین روی نوک موهاتون بمالین. به آرومی پوست سر خودتون رو به مدت 5 تا 10 دقیقه ماساژ بدین و بذارین که روغن یه ساعت یا بیشتر روی پوست سرتون بمونه. سپس اون را با آب ولرم و شامپو بشورین. می تونین این کار رو دو بار در هفته برای دریافت نتیجه دلخواه تکرار کنین.

استفاده از چای سبز

آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی موجود در چای سبز، این نوشیدنی رو قادر می سازه تا درخشش موهای مات و تیره شده رو برگردونه.

روش استفاده: یه فنجان چای سبز دم کنین و اون رو زیر پنکه بذارین تا خنک بشه. موهای خودتون رو با آب ولرم شستشو بدین و بعد از اون چای سبز سرد رو روی سرتون بریزین. قبل از شستن دوباره سرتون با آب ولرم، اجازه بدین که 15 دقیقه روی سرتون بمونه. می تونین از این راه چاره دو یا سه بار در هفته استفاده کنین تا نتیجه بگیرین.

استفاده از روغن آرگان

روغن زیتون آرگان از خواص تغذیه کننده مو هست که موها رو جوان می کنه و درخشندگی اونها رو افزایش میده.

روش استفاده: قبل از خواب پوست سر خودتون رو با استفاده از روغن آرگان چرب کنین و به آرومی به مدت 5 تا 10 دقیقه سرتون رو ماساژ بدین. بذارین این روغن در طول شب روی سرتون باقی بمونه. صبح روز بعد سرتون رو با آب ولرم بشورین و شامپو بزنین. از این روغن حداقل دو بار درهفته استفاده کنین تا به نتیجه برسین.

ماسک موی دوم برای درخشیدن موها

یه تخم مرغ رو با روغن نارگیل و روغن زیتون مخلوط کنین. در اینجا مقدار روغن مورد استفاده به طول و حجم موهاتون بستگی داره. تمام این مواد را با هم مخلوط کنین و روی تمام موهاتون بمالین. یک کلاه دوش رو سرتون بذارین و اجازه بدین که ماسک به مدت نیم ساعت کار خودش رو روی موهای شما انجام بده. سپس موهای خودتون رو مثل همواره بشورین. از اونجا که اغلب موهای فاقد درخشش، خشک هستن، این ماسک مرطوب کننده برای شما عالیه، اگه که به دنبال موهایی درخشان هستین.

منبع: مجله الکترونیک دونفره

به "روش هایی طبیعی برای درخشان شدن موها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش هایی طبیعی برای درخشان شدن موها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید