فعالیت دوره های فشرده آموزشی مدارس تابستانی دانشگاه امام صادق(ع)

به گزارش وبلاگ بارسلونا، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: 6 دانشکده، پردیس و مرکز زبان دانشگاه امام صادق (ع) دراجرای طرح مدارس تابستانی به برگزاری دوره های فشرده آموزش آینده نگری ، آموزش زبان عربی و انگلیسی می پردازند.

فعالیت دوره های فشرده آموزشی مدارس تابستانی دانشگاه امام صادق(ع)

غلامرضا گودرزی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق (ع) در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ بارسلونا با اشاره به فعالیت مدارس تابستانی گفت: در طول فصل تابستان 6 دانشکده، پردیس و مرکز زبان دانشگاه امام صادق (ع) به برگزاری دوره های فشرده می پردازند.

وی اضافه نمود: مدارس تابستانی این دانشگاه دوره های فشرده در موضوعات خاص مانند آموزش عربی، زبان انگلیسی و آینده نگری را در طراحی های مختلف و در مدت زمان های متفاوت دو هفته ای برگزار می نمایند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق (ع) توضیح داد: دوره های مدارس تابستانی توسط همه دانشکده های این دانشگاه برگزار می گردد از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که دانشجویان شرکت نماینده در این دوره های فشرده در خاتمه کلاس مدرک گذراندن دوره های مختلف آموزشی را در قالب گواهی مدت آموزش دریافت می نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فعالیت دوره های فشرده آموزشی مدارس تابستانی دانشگاه امام صادق(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت دوره های فشرده آموزشی مدارس تابستانی دانشگاه امام صادق(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید