مدیرعامل نو موسسه هنرمندان پیشکسوت چه مسائلی پیش رو دارد؟

به گزارش وبلاگ بارسلونا، سیدعباس عظیمی که همزمان با مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد آبان ماه، به عنوان مدیرعامل نو موسسه هنرمندان پیشکسوت معرفی گردید، از مسائل پیش روی خود پس از این انتصاب گفت.

مدیرعامل نو موسسه هنرمندان پیشکسوت چه مسائلی پیش رو دارد؟

عظیمی با اشاره به این نکته که از همان روزهای اول که او را برکنار کردند، هنرمندانی پیشکسوت در پی بازگرداندن او بودند، به خبرنگار بخش تجسمی وبلاگ بارسلونا گفت: با حضور دکتر اسماعیلی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر شالویی بازگشت من به موسسه مجددا مطرح شد و امروز من در خدمت شما هستم.

او ادامه داد: قطعا با مسائل جدی تر روبرو هستیم؛ به علت اینکه سال 91 که من این موسسه را راه اندازی کردم تا سال 1400، 9 سال به سن همه اضافه شده و قطعا از نظر مسائل جسمی و روحی مسائل بیشتر شده است.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت سپس حرف هایش را اینگونه ادامه داد: از طرف دیگر مسائل مالی کشور و تورم باعث شده تا هزینه های سرویس و خدمت به هنرمندان پیشکسوت مانند گذشته نباشد. برطرف این مسائل نیازمند آن است که یک نگاه فراتر از گذشته از سوی متولیان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بشود و ان شاءالله جدی تر از گذشته بتوانیم از مسائل بودجه ای بهره مند شویم و برنامه هایی که برای تکریم از هنرمندان پیشکسوت است را مطابق با اساسنامه جلو ببریم.

عظیمی نهایتا در پاسخ به سوال خبرنگار وبلاگ بارسلونا درباره رییس تازه برج آزادی گفت: این سوال را باید از مسئولان بنیاد رودکی بپرسید.

صبح یکشنبه ـ 23 آبان ماه ـ در مراسمی با حضور جمعی از هنرمندان پیشکسوت و محمود شالویی (سرپرست معاونت هنری)، سیدعباس عظیمی به عنوان مدیرعامل تازه موسسه هنرمندان پیشکسوت معرفی گردید و نیکنام حسینی پور از این سمت خداحافظی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مدیرعامل نو موسسه هنرمندان پیشکسوت چه مسائلی پیش رو دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل نو موسسه هنرمندان پیشکسوت چه مسائلی پیش رو دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید