نشاط اجتماعی در نوروز 98 در اطلاع رسانی خدمات سفر مورد توجه قرار گیرد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: یکی از موضوعاتی که در نوروز 98 و در اطلاع رسانی خدمات و برنامه های ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، نشاط اجتماعی است.

نشاط اجتماعی در نوروز 98 در اطلاع رسانی خدمات سفر مورد توجه قرار گیرد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، امروز چهارشنبه 8 اسفند 97 در نشست مدیران کل روابط عمومی دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که در سالن خلیج فارس معاونت گردشگری برگزار گردید، توضیح داد: نشاط اجتماعی یکی از موضوعاتی است که مورد تأکید دکتر روحانی رئیس جمهوری است و در نوروز 98 اطلاع رسانی ها و انتشار اخبار باید به گونه ای باشد که نشاط اجتماعی را به جامعه منتقل کند.

او اضافه نمود: 22 دستگاه در کنار هم در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با یکدیگر همکاری می نمایند که یک ظرفیت بسیار مهم برای ارائه خدمات منظم و هماهنگ در نوروز 98 است.

تیموری اضافه نمود: خروجی این جلسه باید به این بینجامد که اخباری روشن و شفاف از خدمات ارائه شده به گردشگران منتشر گردد و به خوبی بتواند این خدمات را به مردم و مسئولان معرفی کند.

معاون گردشگری کشور با اشاره به دو عید مذهبی در ابتدا و انتهای تعطیلات نوروز 98 گفت: 29 اسفند 97 سالروز ولادت حضرت علی (ع) است و نیمه فروردین نیز مقارن با عید مبعث است و تقارن این دو عید مذهبی با عید ملی نوروز این انگیزه را ایجاد می نماید که زمینه نشاط و شادابی اجتماعی را در جامعه بیش از پیش فراهم کنیم.

علیرضا بای، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در این نشست با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در نورو 98 گفت: فردی که می خواهد مقاصد سفر خود را انتخاب کند، برای اطلاع دقیق تر از این مقاصد، رسانه ملی را انتخاب می نماید، بنابر این رسانه ملی نقش مهمی در معرفی جاذبه های گردشگری و نیز معرفی خدمات ستاد خدمات سفر دارد.

او در ادامه به نقش شبکه شما گفت: این شبکه قرار است از اواسط اسفند فعالیت خود را به عنوان شبکه گردشگر شروع کند اما احتیاج است تا این شبکه بیش از پیش معرفی گردد و برنامه ها در این شبکه به گردشگران و مسافران معرفی گردد.

بای در ادامه صحبت های خود گفت: انتظاری که از رسانه ملی داریم این است که معرفی مقاصد و جاذبه های گردشگری از همین حالا شروع گردد تا افراد بتوانند مقاصد سفر خود را به خوبی انتخاب نمایند.

او گفت: سازمان میراث فرهنگی یک کار ملی را شروع نموده است که احتیاج دارد همه برای تحقق این موضوع به ما کمک نمایند، در حال حاضر یک تیم مستند ساز در غرب کشور مشغول فعالیت هستند، به دنبال این هستیم که با استفاده از ظرفیت ریل تور در نوروز سال جاری بتوانیم توزیع سفر را در مناطق غرب کشور انجام دهیم تا این مناطق نیز در نوروز 98 بیش از پیش معرفی شوند و از موضوع سفر و گردشگری در نوروز منتفع شوند.

او خاطر نشان کرد: در این طرح، با استفاده از قطار استان های غربی کشور در نوروز 98 میزبان تعداد زیادی از گردشگران خواهند بود که موضوع معرفی جاذبه های گردشگری این استان ها از هم اکنون شروع شده و درخواست من از همه همکاران در حوزه روابط عمومی دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر این است که در این خصوص سازمان میراث فرهنگی را کمک نمایند.

منبع: میراث آریا

به "نشاط اجتماعی در نوروز 98 در اطلاع رسانی خدمات سفر مورد توجه قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشاط اجتماعی در نوروز 98 در اطلاع رسانی خدمات سفر مورد توجه قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید