کتاب سرکار عِلّیه به چاپ سوم رسید

به گزارش وبلاگ بارسلونا، کتاب سرکار علیه به قلم یک مادر و دختر و با موضوع روایت هایی درباره رابطه آنها با هم به چاپ سوم رسید.

کتاب سرکار عِلّیه به چاپ سوم رسید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری وبلاگ بارسلونا، کتاب سرکار علیه با تألیف زهره عیسی خانی و ریحانه کشتکاران از سوی انتشارات کتابستان معرفت به چاپ سوم رسید.

سرکار علیه مجموعه روایتی است از زبان یک مادر و دختر که کوشش نموده اند به شکلی ملموس ذره بین دست بگیرند و گره های موجود در کلاف هویتی زنان را شرح دهند. روایت هایی که از دل لحظه های زندگی به دست آمده و تمام افراد جامعه به نحوی با بخشی از آن سر و کار دارند؛ اما شاید فرصت فکر کردن و تعامل درباره آنها چندان وجود نداشته باشد.

نویسندگان این کتاب در کوشش بودند با بیان عینی و مصداقی مسائل، از طرفی به درک بهتر چالش هویتی زنان بپردازند و از طرف دیگر مسیری را برای گفت و گو میان دو نسل متفاوت باز نمایند.

در شرح مختصر سرکار عِلّیه آمده است: زن آدم نیست؟ زن نمیتواند به چیزی علاقه داشته باشد؟ برایش کوشش کند و با شوق آن زندگی کند؟ اگر نتواند هویتش را طبق چیزی که دوست دارد شکل دهد، پس چه تسلطی بر زندگی اش دارد؟ دیگر چگونه میتواند به نقطه مطلوب در دنیا هستی برسد؟

4028/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "کتاب سرکار عِلّیه به چاپ سوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب سرکار عِلّیه به چاپ سوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید