یارانه احزاب سال بعد دو برابر می شود

به گزارش وبلاگ بارسلونا، اسلامی گفت: احزاب در کشور ما به منافع ملی، امنیت بین المللی و تحولات منطقه نگاهی جدی دارند.

یارانه احزاب سال بعد دو برابر می شود

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی وبلاگ بارسلونا، محسن اسلامی مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور در همایش خانه احزاب که امروز پنجشنبه برگزار شد اظهار کرد: احزاب سرمایه کشور هستند. چالش اصلی منطقه این است که احزاب درگیر منافع ملی نیستند، ولی احزاب در کشور ما به منافع ملی، امنیت بین المللی و تحولات منطقه نگاهی جدی دارند.

وی خاطر نشان کرد: باید احزاب ما حرفه ای کار کنند. منطقه شرایط ملتهبی دارد و باید به یک راهبرد در سیاست همسایگی رسید. مشخص استانداران اصلی ترین مسئله فعلی ماست و باید مدیران مشخص شوند که این مسئله وقت زیادی را از مجموعه سیاسی وزارت کشور گرفته است.

اسلامی ادامه داد: اگر احزاب در صحنه باشند مشکل کشور حل می شود. احزاب بسترساز رفع مسائل کشور هستند و احزاب باید محور کشور شوند. یارانه احزاب محدود است و تخصیص های لازم صورت نگرفته است. در بودجه سال آینده یارانه احزاب افزایش می یابد و دو برابر رقم گذشته خواهد شد و این افزایش مصوب شده که در بودجه سال بعد اعمال شود. بودجه امسال 1400 احزاب 6 هزار میلیارد بوده که اصلا تخصیص نیافته و برای سال بعد این بودجه 12 هزار میلیارد خواهد شد.

وی افزود: یکی از نکاتی که دولت سیزدهم باید به آن پایبند باشد سیاست همسایگی است و این سیاست تجربه شده اتحادیه اروپا، چین روسیه و سایر کشور ها است و ایران باید با این سیاست به چارچوب مشترکی برسد تا مسائل پیرامون خودش را حل نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "یارانه احزاب سال بعد دو برابر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه احزاب سال بعد دو برابر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید