کوشش برای راه اندازی رشته زنبورداری در دانشگاه محقق اردبیلی، ارائه خدمات به خارج از دانشگاه

به گزارش وبلاگ بارسلونا، رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه محقق اردبیلی از کوشش برای راه اندازی رشته زنبورداری در دانشگاه محقق اردبیلی اطلاع داد و گفت: دستگاه های با قابلیت ارائه خدمات دانشکده به بخش های مختلف دانشگاه و خارج از دانشگاه جهت استفاده بهینه و حداکثری از این دستگاه ها شناسایی گردیده است.

کوشش برای راه اندازی رشته زنبورداری در دانشگاه محقق اردبیلی، ارائه خدمات به خارج از دانشگاه

اردوان قربانی در گفت وگو با وبلاگ بارسلونا، کوشش برای ایجاد فضای تعامل، همدلی، آرامش و توسعه همکاری با استناد به قوانین و آئین نامه ها، آنالیز و تبیین وضع موجود با تأکید بر شناسایی محدودیت ها و پتانسیل ها و آنالیز و ارائه برنامه های راهبردی در زمینه شاخص های توسعه دانشگاه را به عنوان سیاست های کلی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه محقق اردبیلی مطرح نمود.

وی با اشاره به اقدامات اجرا شده طی چهار ماه گذشته در این دانشکده، اضافه نمود: تخصیص اعتبار تجهیزاتی شش میلیاد ریال به دانشکده که در مقایسه، بیشتر از اعتبار دو سال گذشته یعنی سال های 1395 که برابر 160 میلیون تومان و 1396 که برابر 405 میلیون تومان بوده است. این مبلغ بین گروه های آموزشی دانشکده تقسیم گردیده و گروه ها در حال خرید دستگاه های مورد احتیاج خود می باشند.

قربانی از تخصیص اعتبار 20 میلیارد ریالی به آزمایشگاه مرکزی که بخشی از آن با توجه به درخواست ها و احتیاجهای دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مانند مرکز محاسبات و دستگاه های دیگر در حال هزینه شدن می باشد اطلاع داد و اضافه نمود: اعتبار 300 میلیون ریال نیز برای تجهیزات دوربین مزرعه بابلان، گلخانه ها، مرغداری، گوسفنداری و ساختمان لبنیات تخصیص یافته که با نظارت و هماهنگی مدیریت حراست دانشگاه در حال اجرا است.

رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: از الزامات توسعه دانشگاه، توسعه منابع انسانی مجموعه در سطوح مختلف می باشد، لذا منابع انسانی مجموعه باید همدلی و مشارکت در توسعه را احساس نمایند و همراه شوند. توسعه منابع انسانی در دانشگاه به منزله همراهی و همدلی همکاران و دانشجویان برای کوشش برای رسیدن به یک هدف و آینده مشترک می باشد. در همین راستا در ترم جاری سه نفر از همکاران جدید شامل رقیه جدی در گروه جنگلداری، اصغر استاجی در گروه علوم باغبانی و مهندسی فضای سبز و علی روشنیان فرد در گروه مکانیک بیوسیستم به جمع ما خواهند پیوست.

عضو شورای دانشگاه محقق اردبیلی از شناسایی دستگاه های با قابلیت ارائه خدمات دانشکده به بخش های مختلف دانشگاه و خارج از دانشگاه جهت استفاده بهینه و حداکثری از این دستگاه ها اطلاع داد و توضیح داد: پرورش یک دوره بره و یک دوره مرغ با هدف آموزش و پژوهش نیز در دانشکده انجام گردیده است.

قربانی از تامین اعتبار احداث گلخانه جدید دانشکده اطلاع داد و اضافه نمود: در انتظار برطرف شدن برخی ایرادات جزئی طرح هستیم که در صورت برطرف آن طرح مزبور آغاز خواهد شد.

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی از پیگیری برای دریافت مجوز آزمایشگاه استاندارد و مرجع برای آزمایشگاه های دانشکده مانند آزمایشگاه خاک و آب و احداث سوله صنایع چوب با هدف خدمات آموزشی، پژوهشی و تولیدی اطلاع داد و گفت: مرحله طرح پایلوت سوله صنایع چوپ در حال اجرا بوده و در صورت رضایت بخش بودن امیدوار هستیم با حمایت ریاست محترم دانشگاه این مجموعه را راه اندازی کنیم.

وی از کوشش برای راه اندازی رشته زنبورداری و درخواست برای تامین اعتبار برای احداث و راه اندازی زنبورستان دانشکده اطلاع داد و توضیح داد: همچنین کوشش می کنیم هسته زنبورداری در دانشکده با همکاری بخش خصوصی راه اندازی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کوشش برای راه اندازی رشته زنبورداری در دانشگاه محقق اردبیلی، ارائه خدمات به خارج از دانشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای راه اندازی رشته زنبورداری در دانشگاه محقق اردبیلی، ارائه خدمات به خارج از دانشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید