راهنمای سفر

غار کارائین آنتالیا

کشور ترکیه مملو از منطقه ها دیدنی و تاریخی است. شهر زیبا و ساحلی آنتالیا که غار کارائین نیز در نزدیکی آن واقع شده است، یکی از این منطقه ها زیبا و دیدنی این ناحیه به شمار می آید. اگر شما نیز در سفر به آنتالیا از تور زمینی آنتالیا که جزو تور مقرون به صرفه ترکیه...

11 دی 1401

راهنمای سفر به گیلان در تعطیلات

سفر به گیلان هیجان انگیز است و به دلیل داشتن منطقه ای بکر و طبیعتی مثال زدنی همیشه مورد استقبال ایرانگردان داخلی و خارجی قرار داشته است.

16 مرداد 1401

راهنمای جامع خرید در آنتالیا

خوب است بدانید در آنتالیا علاوه بر مراکز خرید بزرگ و مدرن، چند خیابان اصلی و بازارهای هفتگی نیز وجود دارند و این دست شما را برای خرید کاملا باز می گذارد. در خصوص سفر به آنتالیا می توانید مقاله راهنمای سفر به آنتالیا را بخوانید.

12 مرداد 1401

راهنمای سفر تجاری به چین

نکاتی برای سفر تجاری به چینکشور چین از آن دسته مقاصدی است که هم برای گردشگری مناسب است و هم گزینه خوبی برای تجارت به شمار می رود. با توجه به رشد مالی که چین در سال های اخیر بدست آورده همیشه افرادی بسیاری هستند که برای کسب کار و تجارت به چین سفر می نمایند....

20 خرداد 1401

توکیو اسرار آمیز: شهر معابد کهن، آسمان خراش ها و نئون

شهری که می تواند همزمان ژاپن کهن و آخرین تکنولوژی روز را با هم ترکیب کند، الهام بخش رمان نویس مشهور، نیکولاس ابرگون (Nicolas Obregon)، بوده، نویسنده ای که مجذوب برج ها، غذاهای خیابانی و گوشه های خلوت توکیو است.

28 بهمن 1400

تعاونی گردشگری مرهمی برای روزهای بحرانی سفر

معاون گردشگری، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در آئین افتتاحیه تعاونی گردشگری گفت: دولت با ارائه تسهیلات بیشتر برای عبور صنعت گردشگری از این روزهای بحرانی موافقت کرد.

18 مهر 1399

کوهرنگ، بهشتی برای طبیعت گردان در فصل تابستان

آشنایی با شهرستان کوهرنگ در چهارمحال و بختیاریدر فصل تابستان بیشتر مردم به دنبال مقصدی برای فرار از گرما هستند، شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری یکی از مواردی است که برای سفرهای تابستانی گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود. این شهرستان که عموما...

23 خرداد 1399

تور تورنتو نیاگارا

به سفری 5 روزه به کانادا در برنامه سفری دلپذیر به تور کانادا شرکت خواهید کرد و علاوه بر یک سفر رویایی ویزای مولتیپل 5 ساله اخذ خواهید کرد و با زندگی در کانادا آشنا خواهید شد.

31 فروردین 1399

نکاتی که برای کوهنوردی در زمستان باید بدانید

کوهنوردی در زمستان یکی از ورزش های محبوب بحساب می آید و به همین خاطر ما بر آن شدیم تا نکات کوهنوردی را برایتان توضیح دهیم.

7 فروردین 1399

معرفی ورزشگاه های جام جهانی روسیه &ndash قسمت اول

بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال خردادماه سال 97 به میزبانی کشور روسیه برگزار می شود. مجموع مسابقات جام جهانی 2018، 64 دیدار است که در 12 ورزشگاه در 11 شهر از روسیه انجام می شود. در این مقاله ورزشگاه های جام جهانی 2018 روسیه را که تعدادی از آنها قدیمی اند و توسط...

14 شهریور 1398

ایران زمین؛ نخستین شهر شطرنجی ایران کجاست؟

یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی عنوان اولین شهر شطرنجی ایران را از آن خود نموده است.

28 تیر 1398

موزه بیجار راه اندازی می گردد

جلسه شورای اداری شهرستان بیجار با حضور حمدالله کریمی نماینده مردم در مجلس، علی اکبر ورمقانی فرماندار شهرستان بیجار و سیدمحسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی کردستان برگزار گردید.

27 تیر 1398

نرخ تورم سال 97 اعلام شد

در اسفند97 عدد شاخص کل (100=1395) به 164,3 رسید که نسبت به ماه قبل 3.9 درصد افزایش نشان می­ دهد. در این ماه درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل 47,5 درصد می باشد.

8 تیر 1398

نمی خواهند موزه تئاتر متولد گردد، هشدار درباره کاربری یک ساختمان

به گزارش خبرنگاران، بهروز غریب پور کارگردان و هنرمند عرصه تئاتر که پیش از این در سابقه کاری خود طراحی و ساخت خانه هنرمندان ایران و همچنین فرهنگسرای بهمن را به ثبت رسانده است، طرح راه اندازی موزه تئاتر را برای استقرار در ساختمان خریداری شده توسط اداره...

5 تیر 1398

شناسایی عامل تخریب بخشی از بافت تاریخی بلاد شاپور

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر پیگیری علت تخریب بخشی از بافت تاریخی بلاد شاپور تاکید نمود.

4 تیر 1398