رایزنی برای اعطای بسته حمایتی دولت به بیمه شدگان روستایی

به گزارش وبلاگ بارسلونا، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه جمعیت فاقد بیمه 18 تا 50 ساله را احصا کردیم، گفت: پیروز شدیم بسته یاری معیشتی دولت را برای اولین بار برای بازنشستگان تخصیص بگیریم و توزیع کنیم. درواقع به دنبال آن هستیم بیمه شدگان فعال را هم علاوه بر بازنشستگان مشمول این یاری و بسته معیشتی کنیم.

رایزنی برای اعطای بسته حمایتی دولت به بیمه شدگان روستایی

به گزارش وبلاگ بارسلونا، محمدرضا واعظ مهدوی در مراسم امضای تفاهم نامه با شرکت های بین المللی نوین زعفران که در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان برگزار گردید با بیان اینکه این ظرفیت سازی و اقدام گام بلندی در راستای گسترش بیمه عشایر و روستاییان است، گفت: استفاده از ظرفیت کارفرمایی این شرکت و ظرفیت های فعلیت یافته اشتغال روستایی نیز در این راستا دنبال می گردد.

وی اضافه نمود: این حرکت سه ضلع این مثلث سیاست های بیمه ای، اشتغال زایی و ارتقای کیفیت است و می تواند ما را به مفهوم توسعه روستایی نزدیک کند و اشتغال روستایی را با راهبردهای کلان مالی متصل ببینیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه فراوری خرد روستایی دارد بتدریج به کمپانی های بزرگ وصل شده و می رود که به بازارهای داخلی و جهانی دست یابد، گفت: همه راهبردهای ارتقای کیفیت و بازاریابی در این مقیاس عملیاتی می گردد. آموزش برای کشاورزان، انطباق محصولات با استانداردهای بازار و در کنار آن گسترش بیمه برای آنکه افراد آینده مطمئنی داشته باشد در این راستا انجام می گردد.

وی اضافه نمود: دو سوم حق بیمه روستایی را صندوق و یک سوم را بیمه شده می دهد و امید است تا روستائیان بیشتری در سطح روستاها وارد این صندوق شده و روزی برسد که همه روستاییان بیمه باشند.

واعظ مهدوی با بیان اینکه در حال نهایی کردن جمعیت هدف خود هستیم و جمعیت فاقد بیمه 18 تا 50 ساله را احصا کردیم، گفت: توانستیم بسته یاری معیشتی دولت را برای اولین بار تخصیص بگیریم و توزیع کنیم. به دنبال آن هستیم بیمه شدگان فعال را هم علاوه بر بازنشستگان مشمول این یاری و بسته معیشتی کنیم.

خبرنگار: فاطمه اسماعیلی/دبیر خبر: زهرا روزبروزی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رایزنی برای اعطای بسته حمایتی دولت به بیمه شدگان روستایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی برای اعطای بسته حمایتی دولت به بیمه شدگان روستایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید